ازدواج واقعی داماد با خواهرش در ایران ! / این عروسی چرا قانونی شد ! / خشکتان می زند

به گزارش ساناپرس؛ ازدواج واقعی داماد با خواهرش در ایران ! / این عروسی چرا قانونی شد ! / خشکتان می زند

تنها در یک صورت، یک زن میتواند در مراسم ازدواج هم مادر زن باشد و هم مادر شوهر و آنهم در شرایطی است که دختر و پسرش با هم ازدواج کنند. با خواندن تیتر متعجب نشوید چرا که این خبر، ماجرایی هیجان انگیز دارد که با شنیدنش تمام معماهای ذهنتان حل خواهند شد، با ما در این بخش همراه باشید تا جزئیات این ماجرا بدانید.

ازدواج خواهر و برادر باهم، غیرقانونی است اما ازدواجی که داستانش را خواهید خواند به شکلی کاملا قانونی و صحیح انجام شد. ماجرا از این قرار بود که یک خانم چینی به طور غیرمنتظره ای دقایقی پیش از برگزاری مراسم ازدواج پسرش متوجه شد که عروسش، دختری است که او سالها پیش گم کرده است و حالا قرار است با پسرش ازدواج کند.

این زن با دیدن علامت مادرزادی خاصی که روی دست عروس بود ناگهان به این مسئله شک کرده و با پی گیری از والدین فعلی عروس متوجه شد که او هماهن دختری است که او و همسرش 20 سال پیش او را گم کردند.

والدین فعلی عروس گفتند که این دختر را 20 سال پیش کنار جاده ای اطراف شهر پیدا کرده و او را به فرزندی قبول کردند. نشانی ها همه درست بود و همه چیز روشن شد. ولی مشکل این بود که حالا که عروس دختر این خانواده است ازدواج بهم خواهد خورد ولی مادر داماد که مادر عروس هم بود گفت هیچ مانعی برای این ازدواج وجود ندارد.

صحبت این زن همه را شوکه کرد و مخالفت هایی را به همراه داشت تا اینکه او همه چیز را شفاف توضیح داد. وی گفت ما بعد از گم کردن دخترمان، پسری چند ساله را به فرزندی گرفتیم و حالا این همان پسر است و ارتباط خونی با دخترمان که قرار است عروس مان نیز باشد ندارد برای همین ازدواج آنها کاملا درست است.

اخبارجامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی