حال هر دوی این بازیگران خیلی کم کار شده‌اند و خبری ازشان نیست؛ به ویژه زهرا جواهری که او را در این سال‌ها بسیار کم دیده ایم.حال پس از سال‌ها «علیرضا رییسی» و «زهرا جواهری» به همراه فرزند کوچکش دور هم جمع شدند و خاطرات قدیم را زنده کردند.

بازیگران دنیای شیرین

«علیرضا رییسی» و «زهرا جواهری» بازیگران دنیای شیرین

سریال «دنیای شیرین» با نقش آفرینی «علیرضا رییسی» و «زهرا جواهری» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دهه هفتاد بود.«علیرضا رئیسی» کرکتر یکی از پسران خانواده شیرین را بازی می‌کرد.

او اکنون بیش از ۴۰ سال سن دارد و هنوز هم زنده کننده بسیاری از خاطرات شیرین دوران کودکی برای خیلی از اطفال دهه شصت خورشیدی می‌باشد.

او تحصیلات دانشگاهی خود را در خارج از کشور ایران در بخش هنر و بازیگری به اتمام رسانده است.وقتی ۶ساله بود اولین بار در سریال «پاتال» و «آرزوهای کوچکم» به کارگردانی «مسعود کرامتی» بازی کرد.

اما یکی از خاطره‌انگیزترین بازی وی در سریال «دنیای شیرین» در سال ۱۳۷۶ خورشیدی به کارگردانی «بهروز بقائی» بود.«زهرا جواهری» دیگر بازیگر سریال «دنیای شیرین» متولد ۱۳۵۶ خورشیدی در تهران بازیگر، نویسنده و کارگردان تیاتر و تلویزیون ایران است.

او در سال ۱۳۷۶ با ایفای کرکتر «شیرین» در سریال تلویزیونی «دنیای شیرین» به کارگردانی «بهروز بقایی» به دنیای بازیگری پیوست و به شهرت رسید.

منبع : وقت صبح