این استقلالی یحیی گل محمدی را شست و پهن کرد

به گزارش ساناپرس؛ این استقلالی یحیی گل محمدی را شست و پهن کرد

حواشی شهرآورد روز گذشته استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد. پس از اینکه امروز اعلام شد که باشگاه پرسپولیس از چند بازیکن استقلال شکایت کرده است، حالا آبی پوشان نیز خواستار برخورد با بازیکنان و سایر عوامل در باشگاه رقیب هستند.

محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال و معاون ارتباطات این باشگاه در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی صحبت هایی را در اعتراض به مصاحبه روز گذشته پرسپولیس بیان کرد. وی در ابتدای صحبت هایش گفت: بعد از مدت ها یک دربی زیبا، جذاب و تماشاگر پسند دیدیم. هواداران بعد از گذشت مدت طولانی به استادیوم بازگشتند و یک روز خیلی خوب و جذاب بود. تمام این شرایط را داشتیم ولی بعد از بازی فقط ادعاهای بی اساس، توهین، حرف های زشت، پر از تهمت، پر از صحبت های بیهوده و پر از بهانه های بی اساس را از سمت تیم و باشگاه پرسپولیس می شنویم.

وی ادامه داد: تمامی اعضا و ارکان این باشگاه، مصاحبه کرده اند. برای من عجیب است که در این فوتبال چه اتفاقی افتاده است؟ همین اکنون آقای پهلوان در میکسدزون ورزشگاه گفتند که این خیلی تابلو بود! در تک تک مصاحبه و صحبت های مدیرعامل، سرمربی، دستیار، کاپیتان و بازیکنان تیم پرسپولیس اتهام و ادعاهای مجرمانه نسبت به باشگاه استقلال وجود دارد.

نوری‌فر با اشاره به بیانیه آبی ها گفت: از شب گذشته تاکنون، تنها یک اطلاعیه منتشر کردیم و از کمیته صیانت از سلامت مسابقات درخواست کرده ایم که قبل از دربی اعلام کردید با هرگونه فضاسازی و بهانه های بی اساس مقابله می کنیم، پس بسم الله و شروع کنید. از شب گذشته تاکنون بمباران خبری کرده اند.

مدیررسانه ای استقلال با اشاره به حواشی پیش آمده بین غلامپور مربی دروازه بان های این تیم و مهدی ترابی گفت: مگر آقای بهزاد غلامپور بازیکن ملی پوش این فوتبال نبوده است؟ چطور قداستی برای آقای یحیی گل محمدی و رفتار ایشان در وسط زمین قائلید ولی همین موضوع در رابطه با بهزاد غلامپور وجود ندارد. آنقدر که از شب گذشته درخصوص رفتار بهزاد غلامپور صحبت شده، درباره رفتار آقای گل محمدی انجام نشده است.

نوری‌فر با اعتراض به حرکت گل محمدی پس از گل رودی ژستد صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: پس از گلی که استقلال به ثمر رساند، آقای گل محمدی با رفتارشان و کاری که کردند کاملا جریان بازی را خواباندند. چطور در رابطه با این موضوع صحبت نمی شود؟ هفته قبل نیز پس از جلسات کنفرانس خبری به این موضوع اشاره کردم. متأسفانه گویا در رسانه ها اکثریت طرفدار پرسپولیس هستند و همه چیز تحت تأثیر این فضا قرار می گیرد.

وی گفت: مگر این بازی برنده داشته است؟ در این بازی که برنده نداشت و امتیازات تقسیم شد و دستاوردی به وجود نیامده است. بله ما 6 امتیاز بالاتریم و همه مسائل، مشکلات، تهمت ها و بهانه های بی دلیلی که می آوردند بخاطر این 6 امتیاز اختلاف است. اجازه بدهید رقابت شکل بگیرد. خود من به عنوان مسئول رسانه ای باشگاه استقلال، تمرکزمان به این نیست که پرسپولیس و تیم مقابل را به هم بریزیم.

نوری‌فر با انتقاد شدید از استوری لشگری مدیررسانه ای پرسپولیس گفت: متأسفانه من می توانم با سند و مدرک ثابت کنم. همین اکنون بروید استوری یکی از مسئولین رسانه ای باشگاه پرسپولیس را ببینید که چقدر استوری زشت و توهین آمیزی در رابطه با سرمربی تیم ما (فرهاد مجیدی) منتشر کرده اند. بعد همین آقایان از اخلاق صحبت می کنند. همین آقایان هزار مدل ما را نصیحت می کنند.

وی با کنایه به صحبت های حمید مطهری پس از دربی رفت گفت: من از صحبت های صالح مصطفوی لذت می برم و به یاد یکی از همین همکاران عزیز کادرفنی تیم پرسپولیس در سال گذشته افتادم که ما را نصیحت می کردند و می گفتند ما تا خود صبح می توانیم فنی صحبت کنیم ولی در رابطه با مسائل غیرفنی و چیپ صحبت نکنیم. چه شد؟ مگر نمی گفتید بزرگتر از بهانه هایتان باشید؟ 5 سال تمام پرسپولیس در این مملکت قهرمان شد. بله یک سری صحبت هایی از سمت هواداران استقلال و سایر تیم ها نسبت به حمایت هایی که از این تیم می شود و شرایطی که برایشان وجود داشت، مطرح می شد.

نوری‌فر در ادامه گفت: آقایان چند ماه است که استقلال صدر جدول لیگ ایران است؟ ظرف 3، 4 ماه می خواهند انتقام تمام حرف های حق و ناحق تیم های دیگر را بگیرند. آن هم سر استقلالی که هنوز لیگ تمام نشده است. یعنی اینقدر ناامید شده اید؟ آقای صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد که من در اعتراض به ایشان گفتم رقابت در خارج از زمین فوتبال برقرار است و خیلی از جام هایتان بیرون از زمین بوده، دوبار من را به کمیته اخلاق دعوت کردند.

مدیررسانه ای استقلال در پایان گفت: اگر بخواهیم پس از دربی و مصاحبه هایی که از سوی مدیرعامل پرسپولیس گرفته که رأس این باشگاه است تا افراد پایین را لیست کنیم، همه این صحبت ها به شدت قابل پیگیری، شکایت و احضار به کمیته های انضباطی و اخلاق است.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی