تست بینایی: مردی در این اسباب بازی ها پنهان شده است؛ او را در 10 ثانیه پیدا کنید!

تصاویر خطای دید، ذهن انسان را فریب می دهد و راهی سرگرم کننده برای آزمایش دقت و تفکر خلاق است. تصاویری مانند تصویری که در زیر به اشتراک گذاشته می شود با ایجاد درک واقعیتی که به دلیل توانایی مغز در پر کردن شکاف‌های اطلاعاتی که توسط چشمان ما به دست می‌آید عمل می‌کند.

اگر شما از طرفداران خطای دید هستید خب، اینجا یک خطای دید واقعی است که توسط یکی از مشهورترین هنرمندان پنهان کاری در جهان ایجاد شده است.  “او لیو بولین”، یکی از مشهورترین هنرمندان پنهان کاری در جهان است.

در این تصویر از یک فروشگاه اسباب بازی، شما باید یک مرد پنهان را پیدا کنید که در میان عروسک ها پنهان شده است. آیا برای این چالش آماده اید؟

قبل از شروع، به یاد داشته باشید که فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا این مرد را در میان این اسباب بازی ها پیدا کنید. آماده اید؟

در اینجا یک نکته قبل از شروع وجود دارد. اگر به چشمان کارآگاهی خود اطمینان دارید و نیازی به کمک اضافی ندارید، می توانید از اشاره صرفنظر کنید و تایمر خود را شروع کنید.

مرد پنهان را پیدا کن:
سعی کنید به دنبال طرح کلی مردی باشید که در دید آشکار پنهان شده است. این تمام چیزی است که می توانیم به شما کمک کنیم. زمان شما از الان شروع می شود!
10..

9..

8..

7..

6..

5..

4..

3..

2..

1. زمان تمام شد!

آیا توانستید مرد رو ببینید؟ اگر بله، پس شما مهارت های مشاهده ای عالی دارید. اگر نه، پس نگران نباشید. ما راه حلی را که در زیر مشخص شده است برای شما داریم. با تمرین بیشتر چنین توهمات مشابهی، به زودی می توانید مهارت های خود را برای تسلط بر چالش های دشوار تقویت کنید.

مرد پنهان را می توان در مرکز تصویر مشاهده کرد.

آموزشاخبارجامعهسبک زندگیسرگرمیسلامت
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی