عکس/ بعد از گل محمدی، این بار ریش سفید رضا عطاران همه را شوکه کرد!

عکس/ بعد از گل محمدی، این بار ریش سفید رضا عطاران همه را شوکه کرد!

انتشار تصویری از محاسن سفید رضا عطاران و نمایان شدن پیری در چهره او، بلوای تازه ای در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

رضا عطاران چند سالی است که در سینما دیده نمی شود و فاصله اش از تلویزیون نیز بسیار طولانی شده است.

او تاکنون درباره همکاری دوباره اش با تلویزیون چیزی نگفته و بعید هم به نظر می آید که کار مشترک جدیدی میان آن ها به ثبت برسد.

عطاران که رابطه خوبی با شبکه های اجتماعی و رسانه ها هم ندارد، کمتر مقابل دوربین ها قرار می گیرد و کمتر کسی از او خبر  دارد.

اما حالا انتشار تصویری از بازیگر نقش جعفر سریال نوروز رنگی در کنار رضا عطاران با چهره شکسته و ریش سفید توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

پیش از این هم ریش سفید یحیی گل محمدی و چهره شسکته او کاربران فضای مجازی را غافلگیر کرده بود.

بیوگرافی رضا عطاران

عطاران بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، خواننده و تدوین‌گر ایرانی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در مشهد است.

او در رشته اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامه تحصیل به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد.

رضا عطاران در سال ۱۳۹۳ در فیلم نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم به ایفای نقش پرداخت. او سال ۱۳۹۵ در دنباله فیلم نهنگ عنبر در نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا بازی کرد. این فیلم ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و در مجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان فروش داشت. او در سال ۱۳۹۶ در فیلم هزارپا بازی کرد. این فیلم با فروش بیش از ۳۰ میلیارد تومان در گیشه، پرفروش ‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

از دیگر نمونه آثار او می توان به هرچی خدا بخواهد، از ما بهترون، آب‌نبات چوبی، مصادره، من سالوادور نیستم و زیر نظر را در کارنامه هنری خود دارد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی