تهدید باورنکردنی خانواده گلر استقلالی؛ یا ساکت شو یا…

گلر سابق استقلال بابت حرفی که زد تهدید شد.

تهدید باورنکردنی خانواده گلر استقلالی؛ یا ساکت شو یا...
 گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی که با نتیجه ۴ – ۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید، انتقادهای شدیدی نسبت به عملکرد محسن فروزان ، دروازه‌بان گل‌گهر که روی سه گل از ۴ گل پرسپولیس مقصر بود صورت گرفت و حتی عده‌ای او را به تبانی متهم کردند. حالا فروزان بعد از مدتی سکوت، با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به این حواشی واکنش نشان داد. او در صفحع اینستاگرامش نوشت:

هیچوقت کسی رو قضاوت نکنید، چون سرنوشت انقدر دونبالتون میکنه، تا توی یک کوچه بن بست شما رو، توی همون شرایت قرار بده. هر بازیکن و گلری روز بد دارد و متاسفانه روز بد من به بازی یکی به آخر که در قهرمانی تیم‌ها خیلی تاثیرگذار بود، رقم خورد. آن هم مقابل پرسپولیس که پخش زنده تلویزیونی و در ورزشگاه آزادی بود که بیشتر به چشم آمد و متاسفانه روز بد من در آنجا رقم خورد. خیلی راجع به این بازی حرف دارم.

روز بد من بود که اگر ۱۰ توپ دیگر هم می‌آمد گل می‌شد. ولی حرف‌های تعدادی از افراد و طرفداران استقلال واقعا ناراحتم کرد. بسیاری از هواداران استقلال می‌دانند عاشق استقلال هستم و کسی نیست که این موضوع را نداند، اما عده خیلی کمی که البته بنظرم استقلالی نیستند، حرف از تبانی و اینطور مسائل می‌زنند که واقعا خجالت‌آور است.

تا به حال در عمرم چنین روزهایی تجربه نکرده بودم. واقعا یک سری افراد ناراحتم کردند. چطور است که من ۱۰ سال انقدر کُری با پرسپولیس داشتم و کل استادیوم به من فحش ناموس می‌دهند ولی بیایم و جلوی این تیم تبانی کنم تا قهرمان شود؟ کدام آدم عاقل این برداشت‌ها را دارد

مطمئن باشید هیچ شخص ایرانی مثل من از پرسپولیس متنفر نیست.

چطور می‌توانم با این تیم تبانی کنم تا قهرمان شود؟

بعد از این صحبتها بود که عده ای از هاواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت از خجالت محسن فروزان درآمدند و خانواده او را هم تهدید کردند !

منبع: طرفداری

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی