ببینید: نبرد شجاعانه جواهرفروش نترس با دزدان مسلح/ جواهرفروش با میله آهنی، سارقان را فراری داد

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام شجاعانه  یک جواهرفروش در مواجهه با دو سارق مسلح را به تصویر می کشد. این جواهرفروش با کمک یک میله آهنی با این دو سارق مبارزه کرد و تلاش سارقان را برای سرقت خنثی کرد. این حادثه روز شنبه در جواهرات کوتاری، واقع در منطقه برادوی هند رخ داد.” موهیت کوتاری”، مالک 35 ساله جواهرفروشی، در مغازه تنها بود که این اتفاق رخ داد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می شود که این دو سارق با یک کوله پشتی در حالی که در ابتدا به عنوان مشتریانی که علاقه مند به خرید یک حلقه هستند وارد مغازه او می شوند. آنها با استفاده از فرصت، به سرعت قصد خود را تغییر داده و با سوء استفاده از تنهایی فروشنده تلاش خود برای سرقت از فروشگاه را آغاز می کنند.

با این حال، فروشنده جوان به سرعت به انگیزه باطنی آنها پی برده و با یک میله آهنی  یک ضد حمله شجاعانه را آغاز می کند. علیرغم اینکه یکی از سارقان یک تفنگ را از کوله بیرون آورد  موهیت با عزم تزلزل‌ناپذیرش از مغازه‌اش دفاع می کند.

در بحبوحه این درگیری، فریاد کمک موهیت توجه عابران را به خود جلب کرده و آنها به سرعت در بیرون مغازه تجمع می کنند. سارقان با درک اینکه دستگیری قریب الوقوع است، با عجله از صحنه گریختند.

فیلم جذاب دوربین مداربسته در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و تحسین گسترده کاربران از شجاعت قابل توجه جواهرفروش در مواجهه با سارقان را برانگیخت. مقامات تلاش های خود را برای شناسایی و دستگیری مجرمان با استفاده از فیلم های ظبط شده آغاز کرده اند.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی