ببینید: حمله با چاقو به دختر 16 ساله در کوچه خلوت/ 20 ضربه چاقو به دختر وارد شد

 

در  یک حادثه تکان دهنده که یکشنبه شب در منطقه لبنیات شهباد دهلی نو رخ داد یک دختر 16 ساله با بیش از 22 ضربه چاقو توسط یک مرد مورد حمله قرار گرفت. متهم به نام ساهیل 20 ساله نه تنها این دختر را با چاقو زد، بلکه چندین بار با لگد به او حمله ور شد و سپس به طرز وحشیانه ای با بلوک سیمانی به او ضربه زد. این اقدام شنیع در حالی رخ داد که رهگذران شاهد وقوع این صحنه بودند.

در فیلمی که این حادثه را به تصویر می کشد، مشاهده می شود که ساهیل پس از مکثی کوتاه، نزد مقتول برمی گردد و با یک بلوک سیمانی به او حمله ور می شود. با وجود خشونت های مکرر به طرز عجیبی نزدیک به 30 تا 35 دقیقه طول کشید تا پلیس گزارش مربوط به این حادثه را دریافت و در محل حاضر شود.

“راوی کومار سینگ”، معاون پلیس محلی با اشاره به جزئیات این رویداد غم انگیز گفت: «حوالی ساعت 9:30 شب یکشنبه، ماموران پلیس،  گزارش یک فقره ضرب و شتم و قتل یک دختر 16 ساله به نام ساکشی را دریافت کردند. تیم پلیس بلافاصله برای بررسی در محل حاضر شد که با جسد بی جان مقتول در خیابان مواجه شدند.»

تحقیقات بعدی نشان داد که قاتل با تعقیب این دختر، راه او را در یک کوچه خلوت بسته و سپس با چاقو به وی حمله ور شده است. سینگ تایید کرد که این مقتول و قاتل با یکدیگر در ارتباط و دوست بودند با این حال در روز یکشنبه میان آنها جروبحث پیش آمده بود که به این حادثه هولناک منجر شد.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی