این مرد در 82 ساله زندگی اش حتی یک زن هم ندید+ تصاویر

میهایلو تولوتوس که در سال 1856 به دنیا آمد، از لحظه‌ تولدش با مشکلاتی عجیب روبرو شد. او مادرش را تنها چهار ساعت پس از تولدش از دست داد و سپس در پله‌های صومعه‌ای واقع در کوه آتوس، مرکز رهبانیت ارتدکس رها شد. راهب آنجا او را به خانه برد و صومعه خانه دائمی میهایلو شد. میهایلو که در فضای صومعه رشد و تحصیل کرده بود، راهب شد و طبق گزارش‌ها تا زمان مرگش در سال 1938 هرگز از کوه خارج نشد.

بدیهی است که میهایلو تولوتو تنها کسی نیست که در تمام عمر خود زنی را ندیده است. افرادی که نابینا به دنیا می‌آیند هرگز چیزی نمی‌بینند، اما داستان او از این نظر خاص است که او هرگز با زنی در تماس نبوده است، زیرا تمام زندگی خود را در میان راهبان و بازدیدکنندگان مرد گذراند.

پس از مرگ میهایلو، راهبان همکارش مراسم تشییع جنازه ویژه ای را برای او ترتیب دادند و معتقد بودند که او تنها مردی در جهان است که بدون دیدن، لمس کردن یا تعامل با زنی مرده است. بر اساس یک مقاله قدیمی در روزنامه، راهب یونانی هرگز ماشین یا هواپیما ندیده بود، اگرچه با توجه به سن و مکانی که او در آن زندگی می کرد، عجیب نیست.

جالب اینجاست که میهایلو تولوتوس ممکن است واقعاً در دو موقعیت جداگانه با یک زن در تماس بوده، حتی اگر از آن خبر نداشته باشد. در دهه 1920، فیلسوف و نویسنده فرانسوی Maryse Choisy برای دسترسی به کوه آتوس، خود را به عنوان یک ملوان درآورد و در دهه 1930، آلیکی دیپلاراکو، اولین زن یونانی که تاج دوشیزه اروپا را به دست آورد نیز از لباس مبدل برای نفوذ به این مکان مقدس استفاده کرد. کوه ارتدکس برای زنان ممنوع است.

اخبارجامعهجهانحوادث
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی