آیا شما این زن منفور را می شناسید/ عکس

آیا شما این زن منفور را می شناسید/ عکس

فیلم دردناک آزار دادن یک دختربچه توسط زن بی رحم دلتان را می آزارد.

اخیرا کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است و دست به دست می چرخد که دیدن آن قلب هر بیننده ای را به درد می آورد.در این کلیپ صدای ضجه های کودکی بی پناه به گوش می رسد که به احتمال زیاد درصد بالایی از بینندگان تحمل شنیدن این صداها را تا پایان کلیپ نخواهند داشت و آن را قطع می کنند.

زن جوانی با کفش پاشنه بلند روی کمر این کودک می رود و بعد روی بدن نحیف کودک می نشیند و موهایش را می کشد.زن بی رحم کودک آزار در تمام مدت که در حال شکنجه این دختر خردسال است با خونسردی سیگار می کشد و به التماس کودک و دردی که می کشد اعتنایی نمی کند.

xsx

در جایی از فیلم شنیده می شود که این دخترک خردسال با التماس می گوید:«مامان … مامان !»

همین کلام سبب شده که برخی کاربران فضایی مجازی فرضیه ایرانی بودن این کودک در ذهنشان ساخته شود.عده ای هم در کامنت هایی که زیر پست اینستاگرامی گذاشته اند گفته اند که این کلیپ قدیمی است و قبلا آن را دیده بودند.

اما موضوع اساسی این کلیپ یک کودک آزاری دلخراش است.حتی اگر دو سال قبل هم این حادثه دلخراش رخ داده باشد می توان به این فکر کرد که این دختر خردسال از آن موقع تا به حال در چه شرایطی زندگی کرده است؟

درخواست رکنا از مقامات قضایی و پلیسی ایران و پلیس اینترپل جهانی

رکنا با اعلام تاثر از وقوع چنین کودک آزاری ای اگر این حادثه در داخل ایران رخ داده باشد، از مسئولان قضایی و انتظامی و پلیس فتای ایران تقاضا دارد به این موضوع رسیدگی کنند تا این زن جنایتکار به مجازات عمل کودک آزاری خود برسد.

اگر هم این زن ایرانی نیست و حادثه در بیرون از این مرز و بوم رخ داده است رکنا از پلیس اینترپل جهانی  و سازمان های حقوق بشر می خواهد  برای پیگیری سرنوشت این دخترک خردسال دست به کار شوند.چه بسا که این کودک به توجه و رسیدگی  نیاز داشته باشد.

جامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی