تولید کننده بیسکویت و ویفر دنیای بیسکویت

بیسکویت و ویفر عمده در شمار محصولات پرتقاضا برای همه افراد به‌ویژه خردسالان و نوجوانان قرار میگیرد. در واقع بیسکویت و ویفرها از قدیمی‌ترین خوراکی‌های موجود در سراسر دنیا هستند که از چندین هزار سال پیش تولید شده‌اند و از همان زمان مورد استقبال مردم قرار گرفتهاند.

این خوراکیهای خوشمزه به‌دلیل سبک‌بودن و کالری اندک، به‌عنوان میان وعده‌ای سالم و مقوی شناخته میشوند. بنابراین در ادامه با ما همراه بمانید تا شما را با نکات جالبی در رابطه با این محصولات آشنا کرده و انواع آنها را به شما معرفی کنیم.

دانستنی‌های جالب در مورد بیسکویت

تاریخچه تولید اولین نمونه بیسکویت و ویفر به 7 میلادی باز می‌گردد. در آن زمان اروپاییان با ترکیب آرد ذرت یا گندم با شکر و کره حیوانی، بیسکویت تولید می‌کردند.

بیسکویت برگرفته از واژه فرانسوی cuit‌ بوده و به‌معنای 2 بار پخته‌شدن است.‌ در مرحله نخست، بیسکویت در فر، داغ و برشته می‌شود و در مرحله بعدی پس از خروج از فر، فرایند خنک‌سازی آن صورت می‌گیرد.

با گذشت زمان و در قرون وسطی، استفاده از تخم‌ مرغ و مغزهای چرخ‌شده در تولید بیسکویت کشف شد که به تردشدن محصول کمک بسیاری می‌کرد.

نکته جالب دیگر این است که تولید صنعتی این محصول برای اولین بار در سال 1860 میلادی و در آمریکا آغاز شد و سپس در نقاط مختلف جهان گسترش یافت.

به‌طوری که امروز کارخانه‌های متعددی در این زمینه فعالیت دارند و شما می‌توانید با خیالی راحت از خرید ویفر و بیسکویت عمده بهره‌مند شوید و از طعم بی‌نظیر آنها لذت ببرید‌.

عرضه انواع بیسکویت‌های پذیرایی در دنیای بیسکویت

بیسکویت ایرانی از محصولات خوش خوراک در بین مردم ایران و سایر نقاط جهان است. در تولید این خوراکی از مایه خمیر استفاده نمی‌شود و به‌همین دلیل حالتی ترد و خشک دارد.

در ایران کارخانه‌های بسیاری تولید کننده بیسکویت هستند و در راستای تامین این محصول فعالیت دارند.

دنیای بیسکویت یکی از این برندهاست که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده بیسکویت و ویفر عمده شناخته می‌شود که در ادامه محصولات آن را بیشتر خواهیم شناخت.

بیسکویت‌های رژیمی

این روزها به‌دلیل گسترش بیماری‌های مختلف، افراد نیاز به رژیم غذایی با کالری کم دارند. به‌همین علت در تهیه بیسکویت و ویفر عمده، نوع رژیمی آن را می‌پسندند.

این بیسکویت‌ها در تنوع بالا، از مواد ارگانیک و سالم مثل آردهای سبوس‌دار تولید شده‌اند و حجم انبوهی از آنها به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

ویفرهای میوه‌ای

افراد ذائقه‌های متفاوتی دارند و بههمین دلیل می‌توانند شاهد تنوع بی‌شمار محصولات در کارخانه بیسکویت ویفر باشند و متناسب با سلیقه خود دست به انتخاب و خرید ویفر عمده بزنند.

دنیای بیسکویت به‌عنوان مرجعی معتبر، توانسته نیازهای مشتریان را در زمینه عرضه انواع ویفرها با طعم‌های مختلف میوه‌ای برطرف کند.

ساقه طلایی

بیسکویت‌های ساقه طلایی کالری کمتری نسبتبه سایر محصولات داشته و‌ افراد ترجیح می‌دهند برای حفظ تناسب اندام، از این خوراکی سالم و در عین حال لذیذ استفاده کنند.

بیسکویت کنجدی

بدون شک‌، خواص مفید و برجسته این نوع بیسکویت، توجه متقاضیان بسیاری را در تهیه بیسکویت و ویفر عمده بهخود جلب کرده است.

دانه کنجد از قدیمی‌ترین گیاهان روغنی محسوب می‌شود و منبع فوق‌العاده‌ای از مواد معدنی است. کنجد برای کاهش سطح کلسترول خون، پیشگیری از بیماری‌های سرطانی، درمان کم‌خونی و تقویت سلامت استخوان‌ها نقش تاثیرگذاری دارد.

بیسکویت کاکائویی

این بیسکویت‌ها به‌علت دارابودن کاکائو، سرشار از فیبر، منیزیم و آهن است که به جریان خون در مغز کمک می‌کند و خوردن روزانه آن عملکردهای ذهنی مثل قدرت پردازش، تسلط کلامی و قدرت توجه به جزئیات را بهبود می‌بخشد.

اگر می‌خواهید سطح انرژی‌تان را بالا نگه داشته و مغزتان را در تحلیل‌های ریاضی بهبود ببخشید، خوردن بیسکویت کاکائویی را فراموش نکنید.

ویژگی‌های بیسکویت و ویفر مرغوب

هدف از تولید ویفر و بیسکویت، ایجاد طعم و شکل جدیدی از خوراکی‌هایی بود که به‌همراه چای یا قهوه، به‌عنوان عصرانه‌ میل می‌شود.

اما مهم است که این محصول را با چه کیفیتی خریداری می‌کنید. ما در ادامه ویژگی‌هایی از یک بیسکویت مرغوب را بیان کرده‌ایم تا با استانداردهای موجود در نحوه تولید و مصرف آن آشنا شوید.

  • بر اساس اصول و قوانین سازمان غذا و داروی کشور، یک ویفر خوب و سالم نباید بو و طعم نامطلوبی داشته باشد.
  • میزان رطوبت و خاکستر غیر محلول در اسید باید حداکثر 5 درصد باشد. همچنین مقدار اسیدیته چربی و پراکسید چربی نباید از 2 درصد فراتر برود.
  • بسته‌بندی ویفر باید طبق استانداردهای خاص صورت گیرد تا راهی برای نفوذ رطوبت، هوا و بو باقی نماند.
  • اگر میزان رطوبت بیسکویت پایین باشد، نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده در روند تولید آنها نیست. چراکه امکان رشد میکروارگانیسم‌ها در این شرایط وجود ندارد.

در نهایت می‌توان گفت که مصرف بیسکویت و ویفر ضرر خاصی را به‌دنبال ندارد اما اگر تولید آن طبق موارد ذکرشده انجام نشود، نمی‌توان آن را محصول باکیفیتی دانست. زیرا زمینه ایجاد بیماری‌های گوناگون از جمله اختلالات گوارشی را فراهم می‌کند.

قیمت بیسکویت و ویفر عمده در دنیای بیسکویت

این روزها قیمت محصولات با نوسانات افزایشی روبه‌رو است. بنابراین قیمت بیسکویت و ویفر نیز با توجه به مواردی که در ادامه میگوییم، مرتب در حال تغییر است:

  • هزینه تهیه مواد اولیه
  • هزینه دستمزد کارگران و افراد متخصص خط تولید
  • هزینه‌های اداری مثل بهای آب، گاز و سایر موارد

البته خریداران و عرضه‌کنندگان با توجه به نیاز مشتریان می‌توانند به خرید بیسکویت و ویفر عمده با قیمتی مقرون به‌صرفه بپردازند.

آنها محصولات دنیای بیسکویت را بر اساس نیاز بازار و مشتریان، با تنوع و طعمی دلچسب و حذف واسطه‌ها، با قیمتی ارزان‌تر و تخفیفات ویژه تهیه می‌کنند.

 

جمع‌بندی

خرید بیسکویت و‌ ویفر عمده از دغدغه‌های مهم مغازه‌داران و خانواده‌هایی است که فرزند کوچک دارند. سالم‌بودن این‌ خوراکی در بین انواع‌واقسام تنقلات موجب شده که در کانون توجه افراد قرار بگیرد.

همچنین این محصولات به‌دلیل تنوع بالا و ترد‌بودن، حس مطلوبی در زمان جویدن ایجاد می‌کنند. البته مهم است که در کنار طعم فوق‌العاده، بهداشتی و سالم‌بودن محصول تایید شده باشد.

در غیر این صورت می‌تواند برای کودکان در حال رشد و افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، مخاطره‌آمیز باشد.

در این راستا کارخانه دنیای بیسکویت با داشتن خط تولید به‌روز و سیستم‌های پیشرفته، محصولات خود را بدون دخالت دست و با بهترین مواد اولیه تولید می‌کند.

این مجموعه موفق به یافتن جایگاهی بالا در عرصه صادرات بیسکویت و ویفر به بازارهای بین‌المللی شده است.

انتهای رپورتاژ‌ آگهی/

رژیم و تندرستیکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی