شرط گواهینامه و پلاک فعال در ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای این افراد وجود ندارد

به گزارش ساناپرس؛ شرط گواهینامه و پلاک فعال در ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای این افراد وجود ندارد

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: داشتن گواهینامه برای این گروه هیچوقت شرط نبوده و نخواهد بود. تنها دو شرط برای ثبت‌نام این متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو در نظر گرفته شده است. اول داشتن دو فرزند و بیشتر طبق قانون جوانی جمعیت. دوم مسدود داشتن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در حساب وکالتی آن‌هاست.

شروطی همچون داشتن گواهینامه و سن ۱۸ سال و پلاک انتظامی همانطور که در طرح‌هایی که خود خودروسازان با روش قرعه‌کشی اجرا می‌کردند، ملاک نبود و اعمال نمی‌شد. در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه خودرو هم مدنظر نیست و اعمال نمی‌شو. ضمن اینکه در مرحله نخست فروش‌های یکپارچه هم مدنظر نبود.

وی تاکید کرد: تنها شروطی که برای طرح مادران متقاضی شرکت در فروش یکپارچه هستند، احراز داشتن دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد از ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ به‌ بعد متولد شده باشد. در نتیجه استعلام از سازمان ثبت احوال، عدم شرکت طرح‌های حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

.در حقیقت نباید قبلا خرید اینگونه (از مسیر طرح ویژه مادران) داشته باشند. همچنن مادران متقاضی هم بایستی در موعد مقرر (۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه) حساب وکالتی تعریف و ۱۰۰ میلیون تومان را در این حساب مسدود می‌کردند.

تقدسی خاطر نشان کرد: شرط پلاک انتظامی فعال برای مادران وجود ندارد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی