آیا تابحال همسران خفن ترین بازیگر بالیوود امیر خان را دیده بودید ؟ میدونستین این ظاهر و این تیپن ؟!

آیا تابحال همسران خفن ترین بازیگر بالیوود امیر خان را دیده بودید ؟ میدونستین این ظاهر و این تیپن ؟!

محمد عامر حسین خان (زادهٔ ۱۴ مارس ۱۹۶۵) بازیگر هندی است. او در طول بیش از ۳۰ سال فعالیت در فیلم‌های هندی‌زبان، خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین بازیگران سینمای هند معرفی کرده‌است .قطعا شما هم با دیدن همسران سن بالای امیرخان شوکه میشوید !!

قطعا شما هم با دیدن همسران سن بالای امیرخان شوکه میشوید !!

قطعا شما هم با دیدن همسران سن بالای امیرخان شوکه میشوید !!

در خانواده‌ای مسلمان در شهر بمبئی هند به دنیا آمده‌است. نام پدرش طاهر حسین است که از تهیه‌کنندگان فیلم است. عموی او ناصر حسین نیز از تهیه‌کنندگان بزرگ فیلم در هند است. وی زندگی هنری‌اش را با بازی در فیلمی به نام پیروزی خاطرات (۱۹۷۳) به کارگردانی عمویش و در زمانی آغاز کرد که کودکی هشت‌ساله بود.

اولین فیلم عامر خان که در آن نقش اول را بر عهده داشت، فیلم از قیامت به قیامت (۱۹۸۸) به کارگردانی پسرعمویش منصور خان بود. نقش مقابل او در این فیلم را جوهی چاولا بر عهده داشت، که برای او نیز اولین تجربهٔ کاری محسوب می‌شد. عامر خان اولین جایزهٔ ملی فیلم (جشنواره National Film Awards) خودش را به‌خاطر بازی در فیلم از قیامت به قیامت دریافت کرد.

عامر خان در ۱۸ آوریل ۱۹۸۶ با رینا دوتا ازدواج کرد. آنان دو فرزند دارند: یک پسر و یک دختر. این دو در سال ۲۰۰۲ از هم جدا شدند؛ ولی همچنان همدیگر را می‌بینند و رابطهٔ خوبی با هم دارند.

عامر خان در سال ۲۰۰۵ با کیران رائو ازدواج کرد. این دو در ۵ دسامبر ۲۰۱۱ تولد اولین فرزندشان را اعلام کردند. این زوج پس از ۱۵ سال زندگی مشترک در جولای سال ۲۰۲۱ جدایی خود را به صورت رسمی اعلام کردند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی