افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه از خرداد رسما اعلام شد

افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه از خرداد رسما اعلام شد

اجرای فراگیر کالابرگ الکترونیک در روز‌های آینده برای سه دهک اول درآمدی آغاز خواهد شد.

همچنین افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه در صورت استفاده از آن برای خرید ۹ قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ الکترونیک کلید خورده است.

بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه، امکان استفاده از یارانه ماه بعد برای خرید کالا‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیک در هر ماه فراهم شده است.

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: دو سال است که اجرای این طرح آغاز شده و طرح اشاره شده در سه مرحله به صورت آزمایشی انجام شده و پایلوت سوم آن تقریبا کشوری بوده البته اگر قرار است به صورت سراسری و قطعی اجرا شود باید زیرساخت‌های مورد نظر فراهم شود.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه وزارت رفاه بالغ بر ۹۰ درصد آمادگی اجرای طرح کالابرگ را به صورت سراسری دارد، گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم حداقل در ۴۸ هزار نقطه در کشور با فروشگاه‌ها و از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای به توافق برسیم.

عسگریان همچنین گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال قبل از اتمام فصلی که در آن قرار داریم مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم و در این مرحله به احتمال زیاد به غیر از یارانه مبالغی هم برای کمک به سه دهک اول پرداخت شود.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی