این نقد که حزب اتحاد ملت با جبهه اصلاحات همراه نیست درست نیست

این نقد که حزب اتحاد ملت با جبهه اصلاحات همراه نیست درست نیست

معاون سیاسی حزب اتحاد ملت می‌گوید: به نظر می‌رسد در مورد انتخابات آینده میان اعضای جبهه اصلاحات اختلافی پیش نخواهد آمد و ضمن اینکه در حال حاضر فضای سیاسی کشور متفاوت از چنین مباحثی است و بحث انتخابات در شرایط فعلی هیچ موضوعیتی ندارد.

این نقد که حزب اتحاد ملت با جبهه اصلاحات همراه نیست درست نیست

او افزود: اخیراً برخی رسانه‌ها به نقل از چهره‌ای که هیچ سمتی در جبهه اصلاحات ندارد خبر کذبی در مورد رابطه جبهه اصلاحات با حزب اتحاد ملت منتشر کردند. لذا این نقد که حزب اتحاد ملت با جبهه اصلاحات همراه نیست درست نیست و ما همچنان در این جبهه حضور داریم.

نورانی نژاد در پاسخ به اینکه حزب اتحاد ملت درباره انتخابات مجلس دوازدهم چه تصمیمی گرفته و آیا مانند انتخابات قبلی راه تحریم را پیش می‌گیرد، تصریح کرد: تاکنون حزب اتحاد ملت بحثی در مورد انتخابات نداشته و از برخی رسانه‌هایی که چنین موضوعی را پیگیری می‌کنند تعجب می‌کنم چراکه در جامعه بحث انتخابات مطرح نیست، از طرفی مطالبه ای درباره انتخابات وجود ندارد و همچنین موضوع فوری نیست که به آن بپردازیم.

این چهره اصلاح‌طلب با اشاره به محور جلسات حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: جلسات حزب اتحاد ملت مرتب برگزار می‌شود و در هر جلسه آنقدر موضوعات داغ و حاد مربوط به جامعه داریم که فرصت پرداختن به انتخابات را نداریم.

نورانی نژاد در پایان در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم حزب اتحاد ملت با جبهه اصلاحات همراه خواهد بود، یادآور شد: اولاً به نظر می‌رسد در مورد انتخابات آینده میان اعضای جبهه اصلاحات اختلافی پیش نخواهد آمد و ضمن اینکه در حال حاضر فضای سیاسی کشور متفاوت از چنین مباحثی است و بحث انتخابات در شرایط فعلی هیچ موضوعیتی ندارد.

گفتنی است؛ روزنامه آرمان در گزارشی خبر از این داد که برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب که عمدتا در «حزب اتحاد ملت» حضور دارند تمایلی برای ادامه همکاری با جبهه اصلاحات را ندارند و تصمیم گرفته‌اند که از هم اکنون از ادامه مسیر صرف نظر کنند.

اخبارسیاسی
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی