خواننده رپ معروف، رکورد لایو اینستاگرام را شکست+ تصاویر

“تکاشی 69″،، خواننده معروف رپ پس از آزادی از زندان با پخش یک موزیک حماسی در روز جمعه، رکورد بینندگان لایو اینستاگرام را شکست. دو میلیون نفردر لایو ایسنتاگرامی این رپر 24 ساله که نام واقعی دانیل هرناندز است حضور داشتند. این رپر در این لایو ایسنتاگرامی اش از تصمیم خود برای همکاری با مقامات فدرال در پرونده سرقت علیه او و باند Nine Trey Bloods دفاع کرد. او همچنین در این لایو ایسنتاگرامی اعتراف کرد که یک دزد است و به پول و موسیقی خود می‌بالید و ادعا کرد که بزرگترین هنرمند جهان است.

تکاشی که در حبس خانگی بود حتی در موزیک ویدیوی جدید خود که روز جمعه آن را منتشر کرد، یک مچ بند الکترونیکی را به نمایش گذاشت. تکاشی 69 اوایل ماه گذشته از زندان آزاد شد و تحت نظارت است. او برای چهار ماه اول، یک مچ بند الکترونیکی GPS خواهد داشت و فقط اجازه خروج از خانه را برای درمان پزشکی یا ملاقات با وکیل را دارد.

تکاشی 69

این خواننده رپ به اتهام سرقت مسلحانه زندانی شد بود. او در نهایت تنها دو سال پس از یک توافق نامه دادخواست به دلیل شهادت دادن علیه دیگر اعضایش باند Trey Nine آزاد شد.
اسناد دادگاه همچنین نشان داد که او به این دلیل که قاضی احساس می‌کرد تهدیدی برای جامعه نیست و بیشتر دوران محکومیت خود را گذرانده است آزاد شد.


تکاشی 69 به اتهام کتک کاری مجرم شناخته شده و با احتمال حبس ابد روبرو بود. اما سرانجام این خواننده رپ برای شهادت علیه دیگر اعضای گروه Trey Nine موافقت کرد.

گفتنی است؛ این خواننده رپ در سال 2017 با اولین تک آهنگ خود Gummo وارد صحنه موسیقی شد که در جدول 100 آهنگ داغ بیلبورد در رتبه دوازدهم قرار گرفت.
او همچنین اولین میکس خود را به نام Day 69 در سال 2018 و اولین آلبوم استودیویی خود یعنی Dummy Boy را در سال 2018 منتشر کرد.

اخبارجامعهجهان
پربازدیدویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی