حمله شیرهای گرسنه به صاحب مغرور باغ وحش/ شیرها سرانجام، صاحب خودشان را زنده زنده خوردند!+ تصاویر

بدون دیدگاه

در یک حادثه دلخراش صاحب یک باغ وح شخصی توسط شیرهای گرسنه اش خورده شد. “جوزف بی”، 56 ساله، معروف به جو اگزوتیک اروپا،  روز سه شنبه پس از تلاش برای غذا دادن به حیوانات در باغ وحش کوچک اوسکردا در اسلواکی کشته شد.

پلیس محلی پس از کشف اعضای بدن انسان در محوطه، دو شیر را کشتند.  جوزف مجوز پرورش حیوانات وحشی را داشت، اما در سال 2019 منقضی شده بود و قبل از مرگش تمدید نشد.

یکی از افراد محلی به نام پیتر گفت: «او بسیار مغرور بود، نمی دانست چگونه رفتار کند، از حیوانات سوء استفاده می کرد و آنها شرایط بسیار بدی داشتند. چند سال پیش در سال 2019، یک زن 29 ساله هنگام نوازش یک ببر در باغ وحش او مجروح شد.»

یک زن به رسانه های محلی گفت: «ما مرتباً به اینجا می آمدیم. من با چشمان خود دیدم که او چگونه به قفس می رفت و به شیرها غذا می داد. من همیشه از او می‌پرسیدم که می‌ترسید یا نه و او فقط می‌گفت که از کودکی به آنها غذا می‌داده است.»

جوزف در آن زمان گفته بود: «ما به فعالیت خود ادامه می دهیم و هیچ کس در اینجا در خطر نیست.»

مقامات اکنون در حال بررسی مرگ همه شیرها و ببرهای باغ وحش هستند که به عنوان “محیط نامناسب” برای جانوران مورد انتقاد قرار گرفته است. مقامات اسلواکی گفتند آخرین بازرسی در باغ وحش در سال 2021 بود و مالک متوفی در آن زمان به دلایل نامشخصی 2000 یورو (1470 پوند) جریمه شد.

همچنین گزارش شده است که او بارها با قانون و سازمان های حقوق حیوانات که به سال 2017 باز می گردد، برخورد کرده بود. مقامات اکنون در حال بحث هستند که آیا 16 شیر و ببر دیگر را در باغ وحش Kysucke Nove Mesto نابود کنند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهانحوادث
پربازدیدویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی