تماشا کنید: سگی که سلطان جنگل را فراری داد!

1 دیدگاه

شبکه های اجتماعی  پر از فیلم هایی است که ما می بینیم حیوانات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. آنها همیشه برای ما یک ساعت سرگرم کننده را می سازند. البته این فیلم ها گاهی اوقات می تواند چیزهای تکان دهنده را نشان دهد و نتیجه متضاد از آنچه چیزی باشد که ما انتظار داریم. مانند ویدئویی که رویارویی عجیب یک سگ و شیر را به تصویر می کشد.

شیرها پادشاه جنگل هستند. این به سختی اتفاق می افتد که شیر بترسد و در برابر هر حیوانی عقب نشینی می کند. برخورد آنها با سگ ها یک نادر است، اما معمولا انتظار می رود که شیر در مبارزه بین این دو برنده شود. با این حال، این  ویدیوی اینستاگرام  یک نتیجه متفاوت از اختلاف را نشان می دهد. شیر ابتدا تلاش می کند تا به سگ حمله کند و به سمت آن یورش می برد. سگ به جای فرار، شروع به پارس کردن  کرده و ضد حمله می کند . این ویدئو نشان می دهد شیر به عقب برمی گردد و شروع به عقب نشینی می کند. سپس سگ  به دنبال شیر می رود.

این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام تاکنون بیش از 150 هزار بیننده داشته  و بیش از 73،000 لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربان نیز همراه بود. یک کاربر نوشت: « شجاعت، قدرتمند ترین سلاح در هر جنگ است.» یکی دیگر از کاربران اظهار داشت: «اگر این سگ بلافاصله پس از اینکه شیر به او نزدیک شد به عقب برمیگشت، می توانست پایان کار سگ باشد،  اما به جای آن، سگ گام به جلو برداشت که باعث شد شیر کمی دچار ترس شود.»

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

1 دیدگاه. Leave new

  • محسن
    2023-05-26 15:19

    من کارگر چهار روز کار گیرم نیامده و مغازه دیگه نسیه بهم نمیده جون ۲بچه کوچیکم ۵هزار کارتم هست،
    به امام رضا ع بچه ها دیشب چیزی نخوردن و الان باچه رو خونه برم کمی بتونم نون بخرم
    ۵۸۵۹۸۳۱۲۲۸۹۳۲۳۸۹ محسن ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی