فروش یک میلیون بلیت اماکن گردشگری در نوروز

بازدید از اماکن گردشگری در نوروز 1402 با رونق خوبی روبه‌رو شد. به‌نحوی که گردشگران از طریق زیرساخت بانک پارسیان، به تعداد یک میلیون بلیت اماکن گردشگری در تعطیلات تهیه کردند. در این دوران، برای راحتی گردشگران و افزایش سرعت، علاوه بر گیشه، کیوسک‌های هوشمند و پایانه‌های اندرویدی هم برای خرید بلیت در بیشتر مراکز وجود داشتند. همچنین امکان خرید آنلاین بلیت از طریق اپلیکیشن تاپ و سایت‌های تفریحی هم فراهم بودند.

خرید آسان بلیت همه اماکن گردشگری با روش‌های مختلف

فروش بلیت امکان گردشگری به تعداد  یک میلیون از طریق زیرساخت‌های بانک پارسیان در روزهای نوروز بسیار قابل توجه است. در واقع استقبال یک میلیون گردشگر فقط از طریق یک سامانه، نشان از رونق فرهنگ گردشگری داخلی است. آسانی خرید آنلاین بلیت در اپلیکیشن تاپ و همچنین خرید حضوری با روش‌های متنوع مثل خرید از گیشه با پایانه‌های پارسیان، کیوسک‌های هوشمند مستقر در بعضی مراکز و همچنین وجود پایانه‌های اندروید، به فروش یک میلیون عدد بلیت کمک فراوانی کرده است.

بلیت اماکن گردشگری موجود در اپلیکیشن تاپ بیشتر جاذبه‌‌های شناخته‌شده در شهرهای توریستی ایران را پوشش می‌دهد. بنابراین از بلیت باغ‌موزه چهل‌ستون اصفهان تا بلیت موزه مردم‌شناسی دزفول در استان خوزستان را می‌توانید با کمک اپلیکیشن تاپ و مراجعه به بخش «بلیت اماکن گردشگری» به صورت آنلاین حضوری تهیه کنید.

خرید آنلاین در مقایسه با روش حضوری، وقت چندانی از شما نمی‌گیرد و به راحتی می‌توانید پیش از مراجعه به جاذبه مورد نظر بلیت خود را بخرید. با این روش دیگر نیازی نیست که وقت خودتان را در صف باجه فروش بلیت هدر دهید. بنابراین زمان بیشتری برای بازدید در اختیارتان خواهد بود.

بلیت کدام اماکن گردشگری توسط زیرساخت‌های پارسیان در دسترس است؟

بیشتر شهرها و استان‌های ایران که غنی از جاذبه‌های گردشگری هستند، در فهرست فروش بلیت اماکن در اپلیکیشن تاپ وجود دارند. به‌عنوان مثال، بلیت جاذبه‌های اصفهان، شیراز، خوزستان، خراسان و… در اپلیکیشن قابل خرید هستند. ناگفته نماند که تمام این جاذبه‌ها زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی محسوب می‌شوند.

زیرساخت‌های پارسیان فقط شامل روش آنلاین نمی‌شود، همان‌طور که گفتیم، پایانه‌های بانک پارسیان در گیشه، پایانه‌های اندرویدی در اماکن و استقرار کیوسک‌های هوشمند از روش‌های حضوری خرید بلیت هستند. استفاده از ابزارهای مختلف برای در دسترس قرار دادن بلیت امکان، از تلاش‌ها و تدابیر بانک پارسیان برای رونق گردشگری و شناخت بیشتر میراث تاریخی و فرهنگی ایران محسوب می‌شود.

جاذبه‌ها شناسنامه شهرها هستند

میراث فرهنگی هر شهر و استانی، شناسنامه و هویت آن منطقه محسوب می‌شوند. بنابراین برای آن‌که سفرتان فقط جنبه تفریح نداشته باشد، لازم است از دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی مقصد غافل نشوید. همچنین اگر هنوز فرصت نکرده‌اید که سری به جاذبه‌های شهر خودتان بزنید، پیشنهاد می‌کنیم که اپلیکیشن تاپ را باز کنید، بدون هیچ اتلاف وقتی بلیت مکان مورد نظرتان را بخرید و چند ساعتی را برای شناخت بیشتر میراث تاریخی و فرهنگی شهرتان صرف کنید. سوپر اپلیکیشن تاپ علاوه بر بلیت اماکن، خدمات متنوعی مثل خرید بلیت هواپیما، قطار، رزرو تور، استعلام و پرداخت خلافی، تسویه عوارض، مشاوره‌های آنلاین پزشکی و روانشناسی و… ارائه می‌شود.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارگردشگری
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی