ببینید: حمله ناگهانی شیر دریایی از پشت سر به دختر جوان و پرتاب او به داخل دریاچه

بدون دیدگاه
ویدئویی که به تازگی در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر شده است لحظه حمله شیر دریایی به یک دختر جوان و پرتاب او به داخل دریاچه در کانادا را به تصویر می کشد. این دختر که در کنار اسکله نشسته بود از پشت سر مورد حمله شیر دریایی قرار گرفته و به داخل آب پرتاب شد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه و منتشر شده است نشان می دهد در حالی که این دختر پشت به دریاچه نشسته از پشت سر مورد حمله شیر دریایی قرار می گیرد. در این ویدئو مشاهده می شود شیر دریایی پس از گرفتن لباس دختر او را به داخل آب پرتاب می کند. 
پس از این حادثه پدربزرگ این دختر که در محل حادثه حضور داشت بلافاصله وارد آب شده و او را نجات می دهد.  این دختر جوان به دلیل خطر ابتلا به عفونت خطرناک تحت درمان با آنتی بیوتیک قرار گرفت.  پدر این دختر به به سی‌بی‌سی نیوز گفت که وقتی حیوان او را با آرواره‌هایش گرفت، حدود 10 سانتی‌متر (4 اینچ) زخم در بدن او ایجاد کرد.
ویدئویی از بیرون کشیده شدن این دختر از کنار اسکله در ریچموند، بریتیش کلمبیا و سپس نجات یافتن توسط پدربزرگش، به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

رسانه ها حال این دختر را مساعد گزارش کرده اند. این دختر که نامش “لاو” اعلام شده گفت: «این درسی است که من گرفتم و آن درس را به سختی گرفته است».

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی