ببینید: لحظه هولناک گازگرفتن انگشت کارگر باغ وحش توسط شیر از پشت قفس(16+)

بدون دیدگاه

 

ویدئویی که منتشر شده است لحظه  ای را به تصویر می کشد که شیر از پشت قفس خود انگشت یک کارگر باغ‌وحش را گاز می گیرد. این کارگر پس از اینکه سعی کرد شیر را از داخل قفس نوازش کند، توسط شیر گاز گرفته شد. این حادثه وحشتناک در باغ وحش سنت الیزابت جامائیکا و زمانی رخ داد که این مرد دست خود را به داخل قفس شیر فرو برد و ظاهراً قصد داشت شیر ​​را نوازش کند.

به گفته یکی از بازدیدکنندگان که نخواست نامش فاش شود، شیر تمام قسمت بالایی انگشت کارگر را از مفصل اول درید. این زن به جامائیکا آبزرور گفت، حدود 15 نفر در آن زمان این صحنه را از نزدیک تماشا می کردند.

زن توضیح داد که گشت و گذار در باغ وحش به پایان رسیده است و کارگر سعی می کند جمعیت را تحت تاثیر قرار دهد. او گفت: «وقتی این اتفاق افتاد، فکر کردم یک شوخی است. فکر نمی‌کردم جدی باشد. من متوجه جدی بودن آن نشدم، زیرا وظیفه آنها اجرای نمایش است. بدیهی است که وقتی او روی زمین افتاد، همه متوجه شدند که موضوع جدی است. او افزود که همه وحشت کرده بودند.»

در ویدئوی منتشر شده کارگر باغ وحش را در حال تلاش برای بیرون آوردن انگشت خود از دهان شیر نشان می دهد. در این ویدئو دیده می‌شود پس از اینکه در نهایت دستش آزاد می‌شود او روی زمین می‌افتد و شروع به فریاد زدن می کند.

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی