ببینید: عادت عجیب تاجر تایلندی در نوشیدن خون کروکدیل/ قبلا ضعیف بودم اما الان قوی شده ام!

بدون دیدگاه

یک تاجر اهل جنوب تایلند اخیراً به دلیل ادعای اینکه راز سلامتی اش در نوشیدن خون کروکدیل است در فضای مجازی مشهور شده است. بنا به ادعای ” روجاکورن نانون”، یک مرد 52 ساله اهل استان ترانگ تایلند، او روز خود را با یک لیوان تمساح آمیخته با یک روح تایلندی به نام لائو کائو آغاز می کند و قبل از خواب نیز یک لیوان دیگر از این معجون را میل می کند.

این تاجر ادعا می کند که قبلاً از نظر جسمی ضعیف و خسته بوده است، اما از زمانی که شروع به نوشیدن خون تمساح کرده، اوضاع جسمی ام عالی شده است. او معتقد است که خون برای چندین اندام و بویژه برای سیستم عصبی معجزه می کند.

ناتون نوشیدن خون کروکودیل مخلوط با لائو کائو را دو ماه پیش شروع کرد. او ادعا می کند که کروکدیل ها  خون بسیار کمی دارند یک یا دو لیوان، بنابراین او آن را با lao khao، یک معجون تایلندی مخلوط می کند. او برای هر لیوان 200 تا 300 بات (6 تا 9 دلار) می پردازد.

وانچای، صاحب بزرگترین مزرعه کروکودیل در استان ترانگ، ادعا می کند که معجون او به گردش خون کمک می کند، گلبول های قرمز را تقویت می کند، تعداد پلاکت ها و گلبول های سفید خون را افزایش می دهد و همچنین موجب افزایش سلول های تخمک و اسپرم می شود. او مدعی است که خون کروکودیل حتی می تواند ناباروری را درمان کند.

برای تهیه نوشیدنی بحث‌برانگیزناتون ،کروکدیل های بین سه تا چهار ساله معمولاً  قربانی می‌شوند، زیرا در آن زمان قوی‌ترین هستند و خونشان قوی‌ترین اثر را دارد. او فقط می تواند حدود 100 سی سی خون از یک حیوان استخراج کند که  اندازه دو لیوان است.

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی