ببینید: هواپیماسواری یک خرس گریزلی!

 

خرس های گریزلی، حیواناتی کنجکاو و ترسناک هستند. آنها به دلیل جثه بسیار بزرگ، در قلمرو خود شکارچیان خوبی هستند که ترسناک به نظر می رسند. اما چیزی یک چیز دیگر را نیز باید به آن اضافه کنید؛ آنها هوانوردان خوبی هستند، بخصوص اینکه یک هواپیمای کوچک را در اطراف خود بیایند.

در یک اتفاق جالب که در خلیج چینیتنا در آلاسکا آمریکا رخ داد، سوار شدن یک خرس گریزلی روی یک هواپیما خبرساز شده است. این اتفاق در مکانی افتاد  که این خرس‌ها به دلیل وجود منابع فراوان در محیط عمدتاً دست نخورده رشد می‌کنند.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود هنگامی که این خرس پنجه های خود را روی دم هواپیما قرار می دهد، مستقیماً روی زمین می افتد. با این حال خرس آن را به عنوان یک دعوت برای بالا رفتن از آن می گیرد. در حالی که افراد از دور فیلمبرداری می کنند، این خرس درست به سمت بخش اصلی هواپیما می رو؛ خرس شبیه تام کروز در ماموریت غیرممکن است.

یکی از ساکنان محلی در این باره گفت: « در خلیج چینیتنا، ما یک خرس نوجوان کنجکاو داشتیم که هواپیما را دوست دارد. او همیشه در مورد هواپیما کنجکاو بود. این احتمالا سومین یا چهارمین برخوردی بود که با او داشتیم. او چند بار اول دم هوایپما را فشار می داد، اما ما توانستیم او را بدرقه کنیم.»

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی