موتورسواری آمیتاب باچان، فوق ستاره سینمای هند جنجال آفرید!+ عکس

تصویری از آمیتاب باچان، اسطوره سینمای بالیوود که روی یک موتورسیکلت دیده می شود در فضای مجازی دست به دست می شود. پس از اینکه باچان این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد به شکلی گسترده توسط کاربران به اشتراک گذاشته شد. بنا به گزارش رسانه های محلی هند داستان این عکس این بود که راننده موتورسیکلت باچان را از ترافیک بدنام شهر بمبئی فرار کند.

اما اشتراک گسترده این عکس کافی بود تا توجه پلیس هند را نیز جلب کرد، چرا که هم راننده موتروسیکلت و هم باچان فاقد کلاه ایمنی بودند این تصویر بلافاصله به شبکه اجتماعی توئیتر راه یافت و کاربران توئیتر خواستار سختگیری بیشتر پلیس بمبئی در مورد استفاده رانندگان و مسافران از کلاه ایمنی شدند. یکی از کاربران توئیتر با انتشار این عکس نوشت: « هیچ کدام کلاه ایمنی بر سر ندارند! به قانون احترام بگذاریم.»

کاربر دیگر نوشت: «  هیچ کس بالاتر از قانون نیست و قوانین برای ایمنی و امنیت مردم، صرف نظر از مقام و نفوذ آنها، باید پیروی می شود. قوانین و مقررات برای اطمینان از ایمنی و امنیت افراد است.»

پلیس هند نیز به سرعت به این انتقادات پاسخ داد و در توئیتی نوشت: « ما این انتقاد را با همکارانمان در پلیس رانندگی و ترافیک بمبئی به اشتراک گذاشته ایم.»

انتهای پیام/

اخباربازیگران و هنرمندانجامعهجهانحوادثسرگرمی
پربازدیدویژه

آخرین اخبار