ببینید: نجات دختر 2 ساله توسط پدرش از دهان گرگ!

ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است واکنش قهرمانانه یک پدر جوان آمریکایی در نجات دختر خردسالش را به تصویر می کشد. ” آریا الیاهو” 2 ساله در حیاط خانه مورد حمله گرگ قرار گرفته بود که با دخالت پدر شنجات یافت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می دهد. در این یودئو مشاهده می شود که گرگ پس از ورود به حیاط خانه به دختر خردسال حمله ور شده و تلاش می کند تا این کودک را با خود ببرد. فریادهای کودک موجب هوشیاری پدرش می وشد و او بلافاصله به سمت گرگ حمله ور می وشد. گرگ که جانش را دز خطر می بیند کودک را راها کرده و فرار می کند. این حادثه در وودلند هیلز  واقع در لس آنجلس  آمریکا رخ داد.

آریل الیهاهو، پدر این کودک در مورد این حادثه به CNN  گفت: «من صدای فریاد آریا را شنیدم. فکر کردم او سقوط کرده است. من بلافاصله به سمت او دویدم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. من یک گرگ را دیدم که آریا را به دهان گرفته بودم و می کشید. من آریا را در آغوش گرفتم و سعی کردم گرگ را از او دور کنم.»

الیاهووافزود: « ما در یک باغ وحش زندگی نمی کنیم، ما در لس آنجلس زندگی می کنیم. حالا من واقعا می ترسم که بچه ها بیرون بیایند، حتی در حیاط خلوت خودمان.»

خوشبختانه، پس از اینکه آریل یک بطری آب را به سمت حیوان پرت کرد گرگ فرار کرد. در این حادثه این دختر دچار آسیب جدی شد با این حال از مرگ حتمی نجات یافت. پدر و مادر آریا،  بلافاصله او را به یک مرکز اورژانس منتقل کردند. آریا در بیمارستان بستری شده  و برای هاری مورد  آزمایش قرار گرفته است.

انتهای پیام

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی