ببینید: مار پیتون سلاح مرد جوان در دعوای خیابانی!

ویدئویی عجیب از مردی که از مار پیتون برای حمله به فرد دیگری در جریان دعوای خیابانی  استفاده می کند، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. این ویدیوی ویروسی نشان می‌دهد که “لورنیو آویلا”، ۴۵ ساله با تکان دادن مار پیتون به طرف مقابل در شهر تورنتو کانادا ضربه می‌زند.

یک کاربر این ویدئو را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: « شخص در جریان دعوای خیابانی در تورنتو از مار حیوان خانگی خود به عنوان سلاح استفاده می کند.»

این ویدیوی داغ تاکنون 14 میلیون بازدید، 43000 لایک و بیش از 5000 ریتوییت دریافت کرده است. این ویدئو کاربران را در شوکه و کنجکاوی فرو برد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «  حیوان آزاری. من نسبت به افرادی که از مارها و پرندگان به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند احساس بدی دارم. این فرد بیمار است و باید به دلیل سوء استفاده از آن مار تحت تعقیب قرار گیرد.» کاربر دیگر نوشت: « من طرفدار مار نیستم اما برای آن احساس بدی دارم. امیدوارم خوب باشد .» کاربر سوم نوشت: « این کاملا شرم آور است. برخی از مردم لیاقت حیوانات را ندارند.»

گفتنی است؛ پس از وقوع این درگیری پلیس در محل حاضر شد و به درگیری پایان داد. اتهام این مرد ضرب و شتم با سلاح و آزار یک حیوان حیوان است. او به بازداشتگاه منتقل شده و قرار است محاکمه شود.

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی