ببینید: لحظه فرار نفس گیر سه پسربچه از دهان اسب آبی!

 

افرادی که به شنا می روند می دانند که کوسه ها، تمساح ها و سایر خزندگان خطرناک هستند و معمولاً از مناطقی که غالباً آنها یافت می شوند اجتناب می کنند. اما بسیاری از مردم در مورد خطرات اسب آبی  نمی دانند. این حیوانات از دور زیبا و خونسرد به نظر می رسند، اما در موقعیت های رو در رو، می توانند حتی به مراتب خطرناک تر از سایر حیوانات باشند. در یک ویدیو  که در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر شده است هشداری بی‌رحمانه در این مورد می‌دهد. این ویدئو سه پسر را نشان می دهد که در یک رودخانه مشغول شنا و تفریح ​​هستند و ناگهان یک اسب آبی ظاهر می شود. این کلیپ که در آفریقا گرفته شده است، نشان می‌دهد که این حیوان عظیم از آب در چند قدمی نقطه‌ای که پسران در آن شنا می‌کنند بیرون می‌آید. پس از ظاهرشدن اسب  شناگران فریاد می زنند و فرار می کنند.

فردی که این ویدئو را در فیس بوک منتشر کرد در توضیحات آن نوشت: « خوشبختانه همه پسران پس از ترسیدن به جهت های مخالف فرار کردند.»


این ویدیو یادآور وحشتناکی است از اینکه اسب آبی ها چقدر می توانند قدرتمند و غیرقابل پیش بینی باشند. آنها یکی از خطرناک ترین حیوانات آفریقا به حساب می آیند.


بنا به گزارش تلگراف، یک کودک نوپا در اوگاندا پس از آن که اسب آبی او را بلعید و بعداً او را تف کرد زنده ماند.
این حادثه زمانی رخ داد که کودک دو ساله در نزدیکی خانه خود مشغول بازی بود. حیوان عظیم الجثه ناگهان کودک را در آرواره هایش گرفت و در حال بلعیدن او بود که مردی آن را دید و شروع به سنگ زدن حیوان کرد. اسب آبی با پرتاب کودک از دهانش به سمت دریاچه نزدیک دوید.
گفتنی است؛ نیروی آرواره های اسب آبی 1800 PSI است که می تواند بدن انسان را به دو نیم کند.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی