نقشه عجیبی که باند تبهکار برای رسیدن به لوله نفت کشیدند؛ از فریب مالک هتل تا حفر تونل با بیل و کلنگ!+ عکس

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اخیراً از دستگیری هشت عضو یک باند تبهکار خبر داده است که یک هتل کامل را در چئونگ‌جو در استان چونگ چانگ شمالی اجاره کرده بودند. آنها یک ماه تمام را صرف حفر یک تونل زیرزمینی مخفی در تلاش برای رسیدن به خط لوله نفت کرده بودند. کارمند سابق اپراتور خط لوله دولتی کره، شرکت خط لوله نفت داهان، که قبلاً به دلیل تلاش برای سرقت نفت از خط لوله دیگری اخراج شده بود به همراه همدستانش هتلی را در نزدیکی هدف خود اجاره کرده بودند. حفاری با استفاده از ابزار ابتدایی به منظور جلوگیری از جلب توجه با صداهای بلند آغااز شد.

گفته می شود که آنها قبل از نزدیک شدن به مالک هتل برای اجاره و خرید آن، محل را برای مدت طولانی بررسی کردند و سپس او را متقاعد کردند که می‌خواهند کسب و کار را در دست بگیرند. آنها هتل را به قیمت ماهانه 4.5 میلیون وون اجاره کردند و بلافاصله ساختمان را تعطیل و شروع به حفاری در زیر زمین هتل کردند. اعضای این باند فقط با بیل و کلنگ کار می کردند تا سطح سر و صدا را پایین بیاورند.

در حدود یک ماه، هشت تبهکار توانستند حدود 10 متر تونل حفاری کنند و به 30 سانتی متری خط لوله نفت رسیدند. اما درست زمانی که شروع به شادی می کردند، هتل مورد حمله قرار گرفت و همه این افراد دستگیر شدند. تونل حفر شده در زیر یک بزرگراه قرار دارد که روزانه 66000 وسیله نقلیه از آن استفاده می کنند،  بنابراین مقامات باید اکنون تونل را پر کنند و در عین حال مطمئن شوند که به پایه عمارت آسیب نمی رساند.

تونل 9 متری از زیرزمین هتل، 78 سانتی متر ارتفاع و 81 سانتی متر عرض داشت که متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند که قصد داشتند نفت را در دو پمپ بنزین بفروشند اما هرگز به هدف خود نرسیدند.

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهانحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی