ببینید: فرار لحظه آخری افسر پلیس از یک تصادف مرگبار

ویدئویی از یک تصادف وحشتناک جاده ای در حین توقف و بازرسی معمول پلیس ایالات متحده در فضای مجازی دست به دست می شود. این ویدئوی ناراحت کننده که توسط دوربین داشبورد خودروی پلیس در شهرستان فرفکس، ویرجینیا گرفته شده است، چرخش خودروی خارج از کنترل را در وسط یک بزرگراه نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود این خودرو پس از خارج شدن از کنترل و ورود به لاین مقابل، با خودرویBMW 750 در حین انجام بازرسی افسر پلیس رانندگی توسط مامور برخورد می کند.

اداره پلیس این فیلم هولناک را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و جزئیات آن را در متن همراه با آن اعلام کرد. این مقام انتظامی گفت: «راننده بزرگسال بی ام و سری 750 در ایست ترافیکی با جراحات جزئی به بیمارستان منتقل و از بیمارستان مرخص شد و افسر جراحات جزئی دید. به راننده خودروی بی ام M3 و دو سرنشین آن جراحات جزئی وارد شد. متهم به رانندگی بی احتیاطی متهم شده است.

در این پشت آمده است: « “خوشحالیم که این تصادف منجر به تراژدی نشد. این یادآوری مهمی است که زندگی می تواند در یک لحظه تغییر کند. این مسئولیت راننده است که ایمن رانندگی کند و ایمن برسد. والدین و سرپرستان باید از این ویدئو به عنوان یک فرصت استفاده کنند. ما به ایمنی ترافیک متعهد هستیم و به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش رانندگان در تلاش برای جلوگیری از تلفاتی که در تصادفات مرگبار قابل پیشگیری رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد.»

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدتصادفویژه

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی