ببینید: کُشتی ناخواسته مارگیر با مار پیتون 27 کیلویی در حین شکار!

 

لحظه ای که یک شکارچی مار مجبور می شود با مار پیتون عظیم الجثه برمه ای کشتی بگیرد تا این موجود گریزان را به دام بیندازد، در یک ویدیو ضبط شده است. “مایک کیمل”، نجات‌دهنده حیات وحش و تله‌گذار گونه‌های مهاجم، که در شبکه‌های اجتماعی با نام “کابوی پیتون” شناخته می‌شود، در ماه آوریل این مار پیتون را در حالی که خود در حالی شکار بود شکار کرد. این حادثه توسط دوربین فیلمبرداری او ضبط شد و در یوتیوب منتشر شد، جایی که اکنون بیش از 5000 بازدید کننده داشته است.

کیمل به نیوزویک گفت مار ماده کمی کمتر از 13 فوت طول و کمی بیش از 60 پوند وزن داشت. پیتون های برمه ای مارهای بزرگ بومی بخش هایی از آسیای جنوب شرقی هستند که اکنون در فلوریدا جنوبی و در درجه اول در اورگلیدز به عنوان گونه مهاجم مستقر شده اند.م حیط محلی در این قسمت از ایالت فلوریدا برای آنها مناسب است. اسکرین شات از ویدیوی یوتیوب،  مایک کیمل  مارگیر را نشان می‌دهد که با یک مار پیتون بزرگ برمه‌ای در اورگلیدز فلوریدا دست و پنجه نرم می‌کند.  این مار حدود 13 فوت طول و بیش از 60 پوند وزن داشت.

مارهای پیتون در حال حاضر تهدید قابل توجهی برای حیات وحش بومی هستند زیرا مارها بسیاری از گونه‌های پرندگان و پستانداران را شکار می‌کنند، از جمله برخی از آنها که تحت قانون گونه‌های در خطر انقراض ایالات متحده فهرست شده‌اند. کاهش شدید جمعیت برخی از پستانداران کوچک در فلوریدا با جمعیت مارهای پیتون مرتبط است.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدمارویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی