چرا سفر به استانبول را از تبریز تجربه کنیم؟

با توجه به استقبال گردشگران ایرانی برای سفر به استانبول، دیگر تنها پایتخت ایران نیست که پروازهای مستقیم به این شهر دارد. شما می‌توانید بلیط تبریز استانبول و سایر شهرهای بزرگ ایران را تهیه کنید و راهی این شهر ترکیه شوید. اگر در غرب کشور زندگی می‌کنید، دیگر سختی رفتن به پایتخت برایتان وجود ندارد و از تبریز می‌توانید به استانبول بروید. اگر شک دارید که تهیه بلیط تبریز استانبول می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد یا خیر. ادامه این مطلب را بخوانید تا با آشنایی بیشتر، هیچ شکی در دلتان باقی نماند.

از تبریز تا استانبول؛ مقصد تماشایی گردشگران

استانبول شهری اروپایی-آسیایی است که هر ساله میزبان افراد زیادی از کشورهای سراسر جهان است. استانبول با ویژگی‌های منحصربه‌فرد فرهنگی، تاریخی و تفریحی خود، جایگاه ویژه‌ای در دل ایرانیان دارد. همین‌طور، فاصله کم بین ایران و استانبول باعث شده است که توجه ایرانیان به این کشور جلب شود و این شهر در ماه‌های مختلف سال میزبان گردشگران ایرانی بسیاری باشد. اگر راهی این شهر شوید، حتما با فرهنگ غنی آن که یادگار دوران مختلفی مانند عثمانی و بیزانس است، آشنا می‌شوید و می‌توانید تفریح‌های لذت‌بخش و متنوعی را تجربه ‌کنید.

 

خرید بلیط تبریز استانبول

با توجه به اقبال زیادی که استانبول از طرف ایرانیان مواجه شده ‌است، پروازهای بسیاری از شهرهای متفاوت ایران به این شهر ترکیه وجود دارد. تبریز هم یکی از این مکان‌ها است و شما می‌توانید با تهیه بلیط تبریز استانبول بدون رفتن به پایتخت، از همان‌جا راهی استانبول شوید. حتما نگران می‌شوید که نتوانید تجربه خوبی از این سفر داشته ‌باشید؛ اما برایتان می‌گوییم که این فکر کاملا اشتباه است.

 

وجود پروازهای زیاد از تبریز به مقصد استانبول

از همان ابتدای تهیه بلیط تبریز استانبول، باید بدانید که به‌راحتی می‌توانید در زمان کوتاهی راهی این شهر شوید؛ چراکه پروازهای بسیاری از تبریز به استانبول وجود دارد. در روزهای مختلف هفته مانند شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پروازهایی در این مسیر برقرار است که شما با توجه به شرایط خودتان، انتخاب کنید که سفرتان در کدام روز انجام شود.

 

دریافت خدمات متفاوت با چند ایرلاین مختلف

از تبریز چند ایرلاین مختلف منتظر شما هستند تا راهی استانبول شوید. هر کدام از آن‌ها خدمات متفاوتی با دیگری دارند و قیمت‌هایشان با یکدیگر متفاوت است. آتا، ایران ایرتور، هواپیمایی ترکیش از جمله این ایرلاین‌ها هستند. می‌توانید به سایت فلای تودی سری بزنید و قبل از سفر به‌صورت آنلاین خدمات و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید. با این کار، با خیال راحت انتخاب مناسب خودتان را انجام می‌دهید.

 

در هر فرودگاه دلخواه استانبول فرود بیایید

در استانبول چندین فرودگاه تعبیه شده است که از فرودگاه شهید مدنی تبریز می‌توانید به آن‌جا پرواز داشته باشید. هنگام خرید بلیط تبریز استانبول انتخاب کنید پروازتان در کدام فرودگاه بر زمین بنشیند. البته باید بدانید که فرودگاه آتاتورک دیگر فعالیت نمی‌کند و تمام پروازهای آن به فرودگاه جدید IST انتقال پیدا کرده‌ است که در سمت غرب این شهر قرار دارد. فرودگاه دوم هم صابیحا گوکچن است که با شهر استانبول، یک ساعت و ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

 

با هر بودجه‌ای می‌توانید بلیط تبریز استانبول را تهیه کنید

با توجه به این‌که ایرلاین‌های مختلف با کلاس‌های پروازی متفاوت مسیر تبریز به استانبول را طی می‌کنند، قیمت بلیط‌ها بازه گسترده‌ای دارد. اگر به سایت فلای تودی سر بزنید، می‌توانید به‌صورت آنلاین قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. با انتخاب بلیط تبریز استانبول تمام ایرلاین‌ها و کلاس‌های پروازی به همراه هزینه آن‌ها به شما نمایش داده می‌شود و این شما هستید که با توجه به شرایط خودتان گزینه مناسب را انتخاب می‌کنید. علاوه‌بر این، امکان فیلترکردن از ارزان‌ترین تا گران‌ترین پروازها هم وجود دارد. این هم راهی است که با آن پرواز مناسب خود را پیدا کنید.

 

پرواز از تبریز به استانبول زمان کوتاهی دارد

فاصله تبریز تا استانبول نسبت به سفر از شهرهای دیگر ایران، کمتر است. بنابراین، در زمان کوتاهی به مقصد خود می‌رسید. پرواز در این سفر، دو ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد. پس، در زمانی کوتاه از تبریز به استانبول می‌رسید و گشت‌وگذار در خیابان‌های این شهر را در مدت کوتاهی آغاز خواهید کرد.

پس‌از خرید بلیط تبریز استانبول، هتل مناسبی هم انتخاب کنید

پس از تعیین زمان سفر و خرید بلیط، در سایت فلای تودی، هتل مناسبی هم برای سفرتان در نظر بگیرید. در فلای تودی علاوه‌بر این‌که می‌توانید پرواز خود را انتخاب کنید، امکان مشاهده خدمات هتل و رزرو هم برایتان وجود دارد. در واقع، می‌توانید با تمام برنامه‌های سفر را با فلای تودی بچینید و سفری لذت‌بخش و راحت برای خود رقم بزنید. با‌این‌حال اگر با مشکلی مواجه شده باشید، که ‌نتوانید در زمان مورد نظر راهی این سفر شوید، امکان کنسل‌کردن بلیط هم وجود دارد. پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

خرید بلیط تبریز استانبول در فلای تودی

با توجه به مشغله این روزها، حتما انجام‌دادن آسان کارها مانند تهیه بلیط استانبول، خواسته اکثر افراد است. شما می‌توانید برای سفر خود به سایت فلای تودی سر بزنید و در زمان کوتاه و تنها با چند کلیک، بهترین گزینه برای این سفر را انتخاب کنید. کافی است مبدا تبریز و مقصد استانبول را برای تاریخ دلخواه خود انتخاب کنید تا گزینه‌های مختلف برای شما به نمایش دربیایند. برای هر تاریخی که بخواهید، می‌توانید بلیط خود را از فلای تودی بخرید. البته بدانید با توجه به این‌که در زمان‌های نزدیک به پرواز، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کنند، امکان رزرو از دو ماه قبل از تاریخ دلخواه، برایتان وجود دارد تا کار ناگهانی باعث نشود بلیط مورد نیازتان را پیدا نکنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

کسب و کارگردشگری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی