ببینید: جرات ترسناک مرد جوان برای نجات گرگ گرفتار شده در تله!+ فیلم

ما با ویدئوهای متعددی از نجات حیوانات مواجه شده‌ایم که در آن افراد حرفه‌ای و همچنین افراد غیرعادی تمام تلاش خود را برای نجات حیواناتی که در گودال افتاده‌اند یا به دام افتاده‌اند، انجام می‌دهند. این افراد از هر روش ممکن برای نجات حیوانات بدون ایجاد آسیب یا ناراحتی برای آنها استفاده می کنند.

در ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می شود مردی را می بینیم که در تلاش برای نجات گرگی است که پای جلویی اش در تله گیر کرده است. این ویدئو توسط یک کاربر در یکی از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. این کاربر در شرح این ویدئو نوشت: «  مرد شجاع با کمک یک چوب گرگ را از تله نجات می دهد.»

این یک ژست شگفت انگیز از طرف این مرد بود، چون او فقط یک چوب داشت. با این حال او شجاعت نزدیک شدن به حیوانی درنده مانند گرگ را به دست آورد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یک کاربر نوشت: « چه مرد شجاعی. عالی.» کاربر دیگر نوشت: « افرادی که به حیوانات در خطر خدمت می کنند واقعا موجودات مهربانی هستند.» کاربر سوم نوشت: «  ما به عنوان موجودات آگاه ، وظیفه عمیقی داریم که مراقب طبیعت باشیم و افراد بیماری که تعادل طبیعی سیاره ما را از بین می برند اصلاح کنیم.»

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدگرگویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی