کودک گمشده در جنگل یخ زده با خوردن برف زنده ماند/پیداشدن کودک 2 روز بعد در زیر کُنده+ تصاویر

به گزارش ساناپرس، “نانته نیمی”، پسر 8 ساله ای که از خانواده اش جدا شده بود، به مدت دو روز در جنگل های میشیگان به تنهایی زنده ماند. به گفته مقامات، نانت نیمی، از ویسکانسین، در حالی که در زیر چوبی پناه گرفته بود، پیدا شد و روز دوشنبه به خانواده‌اش ملحق شد.

به گزارش نیویورک پست، این پسربچه،  بعدازظهر شنبه به همراه خانواده اش در پارک ایالتی کوهستان های وحشی Porcupine Mountains در شبه جزیره بالایی میشیگان کمپ زده بود که گم شد. این کودک  آخرین بار حوالی ساعت 13 دیده شد. او برای جمع آوری هیزم برای خانواده اش رفته بود که ناپدید شد. پس از اینکه کودک به محل کمپینگ بازنگشت، جستجوی گسترده برای یافتن نیمی آغاز شد.

پلیس ایالتی میشیگان در شرح عملیات جست و گو گفته بود: « بیش از 150 پرسنل جستجو و نجات از MSP و شرکای پلیس محلی از جمله 9 K9، در حال حاضر در منطقه تقریبا 40 مایل مربعی با پای پیاده و برخی در آسمان و برخی روی آب هستند تا با مساعد شدن شرایط آب و هواییجست و جو را آغاز کنند.»

این کودک دو شب یخبندان را در جنگل با دمای هوا زیر 40 درجه  زنده ماند. به گفته مسئولان، کودک برای گرم نگه داشتن خود با شاخه ها بدنش را پوشانده و برای حفظ آب بدنش، برف می خورد. نیمی یک رد روی برف را دنیال کرد اما بعدا تصمیم گرفت در جای خود بماند و منتظر کمک برای یافتن شود.

جستجو گران، این کودک را روز دوشنبه حدود ساعت 1:30 بعد از ظهر پیدا کردند؛  زیر یک کنده حدود دو مایلی دورتر از محل کمپ.  این پسر در سلامت کامل بود و خیلی زود به خانواده اش پیوست.

انتهای پیام/

اخبارجهانحوادث
پربازدیدویژه

آخرین اخبار