ببینید: شکار تمساح 5 فوتی توسط مار پیتون برمه ای!

به گزارش ساناپرس، آنجا در جنگل، نبرد خونین بین شکارچی و طعمه، قوی و ضعیف و زندگی و مرگ در جریان است. گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که خود یک شکارچی خشن تبدیل به طعمه می‌شود و توسط شکارچی قدرتمندتری شکار می شود.

این چیزی است که در یک ویدیو نشان داده شده است. یک مار پیتون برمه ای، یک  تمساح 5 فوتی را بلعید اما نتوانست آن را هضم کند و جانش را گرفت. این ویدئو اولین بار در توییتر به اشتراک گذاشته شد. کاربری که آن را منتشر کرد در شرح آن نوشت: « تمساح 5 فوتی در بدن یک مار پیتون برمه ای 18 فوتی پیدا شد.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران هم همراه شد. یکی از کاربران نوشت: «متوجه نشدم چرا شکاف مار پیتون را شکافتند. تمساح قبلاً مرده بود. با فرض اینکه آنها سعی کردند آن را نجات دهند اما شاید فقط یک کیف پول از آنها درست کنند.» کاربر دیگر نوشت: «  آیا مار قبلا مرده بود؟ چرا شکاف آن را باز کردند؟»

گفتنی است؛ این ویدئو سؤالات جدی در مورد توانایی مارهای پیتون برمه در شکار واقعی کروکودیل ها و تمساح ها و هضم آنها ایجاد می کند. پیتون برمه ای یکی از بزرگترین گونه های مار است. طول پیتون های برمه ای معمولاً تا 25 فوت می رسد.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدتمساحمار پیتونویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی