رئال مادرید بمب می‌ترکاند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همانطور که در روزهای گذشته گفته شد، انتظار می‌رود که کیلیان امباپه تصمیم خود را برای رفتن از پاریس در روز دوشنبه (امروز) نهایی کند.

جوزپه پدررول، مجری برنامه مشهور ال چیرینگیتو در برنامه خود اعلام کرد که ستاره فرانسوی امروز به مدیریت پاریس اعلام خواهد کرد که می‌خواهد سن ژرمن را ترک کند.

پدررول گفت: کیلیان امباپه امروز جلسه‌ای با ناصر الخلیفی خواهد داشت و اعلام خواهد کرد که به هیچ وجه قصد ندارد با پاریس تمدید کند و می‌خواهد در همین تابستان راهی رئال مادرید شود. او از سران PSG درخواست خواهد کرد که با رفتن او به رئال مادرید موافقت کرده و به مذاکره ادامه دهند.

این مجری مشهور طرفدار رئال مادرید اعلام کرد که در هفته‌های پایانی ماه آگوست (۱۰ روز دیگر) قرارداد امباپه با رئال مادرید قطعی و نهایی خواهد شد. 

پدررول یکی از معتبرترین خبرنگاران اسپانیایی بوده که در سال‌های اخیر در خصوص رئال مادرید هر چه گفته اتفاق افتاده است. او رفتن راموس، واران و رونالدو، بازگشت زیدان و خرید هازارد و یوویچ را زودتر از همه اعلام کرد. پدررول رفاقتی طولانی با پرز، مدیریت رئال مادرید دارد و به همین علت انتظار می‌رود که اظهاراتش در خصوص امباپه نیز به درستی محقق شود.

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی