حمله ناگهانی شیر به دختر نظافتچی از پشت قفس+ تصاویر

“لورن  فاگن” همیشه دوست داشت به برخی از خطرناک ترین و مرگبارترین حیوانات جهان نزدیک شود. زمانی که “لورن “، در یک  پناهگاه حیات وحش در آفریقای جنوبی کار داوطلبانه ای پیدا کرد، برایش شانسی بزرگ به نظر می رسید. این دانش آموز از اینکه فرصت یافته بود تا قفس دو شیر جوان با نام های دوما و تری را تمیز کند خوشحال بود.

چند ساعت پس از رسیدن به مرکز پناهگاه Moholoholo در استان لیمپوپو،  محل زندگی شیرها، پلنگ‌ها، بز کوهی، فیل‌ها و زرافه‌ها – لورن فرصت پیدا کرد  دستش را نزدیک یک یوزپلنگ ببرد و اجازه دهد او را لیس بزند.

در حالی که همه چیز خوب پیش می رفت یک حادثه ناگوار تمام رویاهای لورن را بر باد داد. لورن در حال انجام کار رویایی خود در پارک سافاری بود که یک شیر او را به داخل قفس خود کشاند. شادی او پس از حمله غافلگیرانه دو گربه بزرگ زمانی به وحشت تبدیل شد، که دوما از پشت میله‌های قفس خود پاهایش را به داخل قفس کشید. لورن در شرح آن لحظه گفت: «  چنگال هایش مانند کره مرا شکافتند.»

لورن، اهل کبک، کانادا، تنها با اقدامات سریع همکار داوطلب دیگرش، “ناتالی بنت”، یک دامپزشک بریتانیایی  که با یک جارو با شیرها مبارزه کرد، نجات یافت.

انتهای پیام/

 

اخبارجهانحوادث
پربازدیدحیات وحششیرویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی