کوبیدن مشت به صورت دیپلمات روس بخاطر پاره کردن پرچم اوکراین+ فیلم

یک دیپلمات روس پس از اهانت و پاره کردن پرچم اوکراین در کنفرانسی در ترکیه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.  فیلم منتشر شده  نشان می‌دهد که این دیپلمات روسی به محلی که پرچم اوکراین به اهتزاز درآمده رفته و سپس آن را پاره می کند. این پرچم توسط الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین در مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه (PABSEC) در شهر آنکارا، پایتخت ترکیه به اهتزاز درآمده بود. لحظاتی بعد او توسط  ماریکوسکی با مشت مورد حمله قرار می گیرد. در این ویدئو مشاهده می شود افرادی که در صحنه درگیری حضور داشتند فورا مداخله کرده  و بین ماریکوفسکی و دیپلمات روسی قرار می گیرند تا از ادامه درگیری جلوگیری کنند.

ماریکوسکی،نماینده اوکراین  بعداً این کلیپ را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و نوشت: “چنگ زدن به پرچم ما، چنگ زدن به اوکراین، روسیه کثیف!»
انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از آنها در کامنتی نوشت: « دیپلمات روس باید یاد بگیرد که چنین اقدامات آنها عواقبی دارد.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «او واقعاً مستحق آن ضربه بود.»

این اتفاق در حالی رخ داد که روسیه و اوکراین در حال حاضر روابط دوستانه ای ندارند و بیش از یک سال از تهاجم روسیه به اوکراین می گذرد. تاکنون ده‌ها هزار نفر در طول این جنگ جان خود را از دست داده‌اند و میلیون‌ها نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدپرچم اوکراینداغدیپلمات روسویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی