جشن تاجگذاری چارلز توسط ساکنان یک قبیله دورافتاده + تصاویر

چند روز پیش بود که تاجگذاری چارلز سوم برگزار و او پادشاه رسمی انگلستان شد. این روز، روز بزرگی برای خانواده سلطنتی و طرفداران آنها بود که آن را جشن بگیرند. اما این جشن ها فقط به بریتانیا محدود نشد.

دور از شلوغی و ازدحام کاخ باکینگهام، طرفداران خاناده سلطنتی انگلیس در جزیره ای در وانواتو، قبیله ای از روستاییان، معروف به مردم کاستوم، به همان اندازه هیجان زده بودند. مردم کاستوم که در جزیره تانا در وانواتو زندگی می کنند، به خانواده سلطنتی بریتانیا علاقه خاصی دارند. قوم کاستوم شاهزاده فیلیپ را مانند خدا می پرستند. این گروه مدتها بود که بر این باور بودند که شاهزاده فیلیپ فرزند یک روح کوهستانی است و او را به عنوان یک خدا می پرستیدند.

این شیفتگی آنها به شاهزاده فیلیپ از یک افسانه باستانی سرچشمه می گیرد که طبق آن پسر یک روح کوهستانی به خارج از کشور به سرزمینی دور سفر کرد، جایی که با زنی قدرتمند و ثروتمند ازدواج کرد و در نهایت به خانه باز خواهد گشت. این عقیده که فیلیپ فرزند این روح کوهستانی است تنها زمانی تقویت شد که این شخصیت فقید سلطنتی در سال 1974 در کنار ملکه الیزابت دوم از مردم کاستوم بازدید کرد و یک خوک را به جزیره نشینان هدیه داد.

پیش از مراسم تاجگذاری پسر فیلیپ امروز، از مردم کاستوم دعوت شده است تا پس از دریافت تصویری از پادشاه جدید از سوی کمیسر عالی موقت بریتانیا، مایکل واترز، در این جشن شرکت کنند.

ساکنان جزیره در حالی که تصاویری از شاهزاده فیلیپ و پسرش را در دست داشتند پادشاه رسمی او را جشن گرفتند. در حالی که جهان در حال تماشای تاج گذاری بود رئیس قبیله جانسون یاکاپاس گفت که مردمش در این جزیره با مراسم برافراشتن پرچم و رقص این اتفاق را جشن گرفتند.

او در گفتگو با ABC گفت: «این یک جشن بزرگ بود؛ ما در مورد 5000 تا 6000 نفر صحبت می کنیم که برای جشن تاجگذاری این پادشاه دور هم جمع بودند. وی ادامه داد: «فعالیت‌های زیادی انجام شد.. زنان و مردان با هم می‌رقصیدند، این چیز دیگری است که تاریخ انگلستان و تانا را به هم پیوند می دهد و دوستی در این جزیره را به یاد می آورد.»

انتهای پیام/

اخبارجهانحوادث
پادشاه انگلیسپربازدیدچارلز سوممراسم تاجگذاریویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی