معمای موجود عجیب بیگانه نمایی که کل شهر را گیج کرده است!+ فیلم

 

معمای موجود عجیب بیگانه نمایی که تصویر آن توسط دوربین ها ثبت شده هنوز حل نشده است. مقامات هنوز نتوانسته اند موجود فوق العاده عجیب و مرموزی را که توسط  دوربین نظارتی یک باغ وحش شکار شده است شناسایی کنند. مقامات باغ وحش شهر آماریلو، در تگزاس، برای اولین بار در تابستان گذشته از مردم درخواست کردند  تا در شناسایی موجود عجیبی که توسط دوربین های باغ وحش آماریلو ثبت شده به آنها کمک کنند. در واقع، مقامات شهری به امید نزدیک شدن به حقیقت این راز را برای مردم فاش کردند.

به گزارش شبکه خبری 10، دوربین های امنیتی باغ وحش در ساعات اولیه صبح تصاویر این موجود مرموز را در حال پرسه زدن در داخل داخل باغ وحش ثبت کردند. کارکنان باغ وحش زمانی که در حال بررسی تصاویر ثبت شده توسط دوربین های امنیتی بودند، عکس این موجود عجیب را مشاهده کردند.  پس از یک سال تمام تلاش خستگی ناپذیر برای کشف رازاین موجود بیگانه نما، هنوز سرنخی از آن بدست نیامده است.

زمانی که باغ وحش آماریلو برای اولین بار در ژوئن گذشته در توییتر پستی در مورد این موجود منتشر کرد، پیشنهادات بسیار سریع و گسترده ارائه شد. هیچ کس واقعاً نمی دانست که این موجود عجیب چیست و همه تصمیم گرفتند کمی با آن بخندند. یکی از محبوب‌ترین پیشنهادها از سوی کاربران این بودک «شخصی با کت و شلوار خزدار». اگرچه این سوال پیش آمد که چگونه در نیمه‌شب وارد باغ‌وحش شده و در آنجا چه می‌کرد.

برخی دیگر پیشنهاد کردند که ممکن است این موجود افسانه‌ای آمریکایی Chupacabra باشد، حیوانی که گفته می‌شود شب‌ها به اطراف پرسه می‌زند و خون حیوانات دیگر را می‌نوشد. طرفداران سریال Stranger Things در نتفلیکس اشاره کرده اند که شبیه به هیولا Demogorgon از فصل اول است.

با این حال، چیزی که ما می دانیم این است که از این موجود به عنوان یک «شیء آماریلو ناشناس» یا UAO یاد می شود و در واقع ما را به کشف این که این عجیب و غریب طبیعت واقعاً چیست نزدیک نمی کند. “مایکل کاشوبا”، مدیر پارک‌ها و تفریحات شهر آماریلو، به کانال خبری ۱۰ گفت: « ما دوست داریم نظرات جامعه را در مورد آنچه که فکر می‌کنند ممکن است باشد بشنویم. این یک تصویر بسیار منحصربه‌فرد است و ما هیجان‌زده هستیم. برای اینکه ببینم جامعه چه فکری می کند. عکس کاملا واقعی است.»

گفتنی است؛ هنوز راز چیستی این موجود عجیب حل نشده باقی مانده است.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدداغموجود بیگانهموجود عجیبویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی