مردی که در تلاش برای ترک سیگار، سر خود را در قفس حبس کرد!+ فیلم

 

اقدام عجیب یک مرد اهل ترکیه برای ترک سیگار خبرساز شده است. “ابراهیم یوجل” که اهل شهر کوتاهیه در غرب ترکیه است در اقدامی عجیب سر خود را در یک قفس فلزی حبس کرد تا به او کمک کند سیگار را ترک کند.

ابراهیم پس از مرگ پدرش بر اثر سرطان ریه تصمیم گرفت سیگار را ترک کند و متوجه شد که می تواند همین راه را ادامه دهد. با این حال، همانطور که اکثر مردم کتوجه می شوند ترک سیگار را واقعاً دشوار دید. بنابراین، او تصمیم گرفت کشیدن سیگار را به طور فیزیکی غیرممکن کند تا حتی سیگار را وارد دهانش نکند.

ابرهیم با الهام گرفتن از کلاه ایمنی موتورسیکلت که توسط دوچرخه سواران استفاده می شودبا استفاده از 130 فوت سیم مسی یک قفس برای سر خود ساخت. او سپس کلید قفس را به خانواده اش داد، به این معنی که او مجبور نبود که سر خود را از دام خودخواسته رها کند.

در حالی که ابراهیم قبلاً هر روز دو پاکت سیگار می کشید، اما خیلی زود توانست عادت خودش را دقیقاً به صفر برساند. معلوم نیست که او قفس را برای خوابیدن برمی دارد اما او زمانی که به سر کار می رفت قفس را می پوشید و کلیدها را در خانه برای همسر و بچه هایش می گذاشت.

انتشار داستان ابراهیم در شبکه اجتماعی ردیت با واکنش کاربران همراه بود. یک ترک‌کننده سیگار در کامنتی نوشت: «اولین باری که ترک کردم آسان بود و 8 سال دوام آوردم، اما از آن زمان تاکنون 5 بار سعی کردم ترک کنم و هر بار شکست خورده‌ام.» کاربر دیگر نوشت: «  من برای 7 سال سیگار می کشیدم و ترک سیگار یکی از سخت ترین کارهایی که در زندگی انجام داده ام.»

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدترک سیگارداغقفسویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی