ببینید: پسر 12 ساله برزیلی با هیکل عضلانی اش همه را شگفت زده کرد!

کائوزینیو نتو، یک پسر 12 ساله برزیلی است که به خاطر هیکل عضلانی چشمگیر و هم تمرینات طاقت فرسایش مشهور شده است. کارلوس آگوستو پیتانگا نتو، با نام مستعار “کاوزینیو”، تنها 2 سال پیش زیر نظر پدرش که خود از علاقه مندان به تناسب اندام است شروع به ورزش کردن کرد، اما او در حال حاضر به عنوان یک اعجوبه کراس فیت شناخته می شود.

در حالی که بیشتر نوجوانان 12 ساله برای بیرون آمدن از رختخواب برای رفتن به مدرسه تلاش می کنند، اما کاوزینیو هر روز ساعت 5:30 صبح برای دویدن 5 کیلومتری (3.1 مایلی) از خواب بیدار می شود. او بعد از خوردن صبحانه به مدرسه می رود و پس از اتمام تکالیفش دو ساعت و نیم در باشگاه تمرین می کند که شامل ددلیفت، اسکات، پرس نیمکت و حلقه دوسر بازو می شود.

کائوزینیو نتو قبلاً دیوانه فوتبال بود، اما بعد علاقمند شد در مورد کراس فیت بداند. مربی نتو در این باره گفت: « ما توافق کردیم که او در تعطیلات پایان سال تا آغاز سال تحصیلی آینده تمرین کند. اما با 15 روز تمرین، با کلاس‌های متناسب با سن و شرایط بدنی او، کازینیو می‌توانست به راحتی حرکاتی را اجرا کند که دانشجویانی که ماه‌ها تمرین می‌کردند، حتی نمی‌توانستند آن را انجام دهند.»

طولی نکشید که مربی کارلوس جوان متوجه شد که چیز خاصی در مورد او وجود دارد و والدینش تصمیم گرفتند روی حرفه ورزشی او تمرکز کنند و روی یک تیم تمام عیار برای او سرمایه گذاری کنند که شامل مربی، پزشک و فیزیوتراپیست است.  کائوزینیو به عنوان آینده کراس فیت برزیل مورد ستایش قرار می گیرد و او در حال حاضر صدها هزار دنبال کننده در رسانه های اجتماعی دارد.

والدین کاوزینیو رشد او را زیر نظر دارند و ادعا می کنند که او به طور طبیعی رشد کرده است. زمانی که او کراس فیت را شروع کرد قدش 1.34 متر بود، حالا 1.47 متر است. وزن او زمانی که شروع به تمرین کرد 33 کیلوگرم بود، اکنون وزنش به 38 کیلوگرم رسیده است و گفته می شود هرگز در باشگاه آسیب ندیده است.

گفتنی است؛ کاوزینیو نتو حالا جدیدترین علاقه‌مند به تناسب اندام کودکان است که بحث‌هایی را در فضای مجازی به راه انداخته است. چند سال پیش نیز، لیزا بروکس موزیر، ژیمناست 10 ساله، اینترنت را با شکم های تراشیده اش شگفت زده کرد و نگوین هوانگ از ویتنام نیز با هیکل عضلانی خود همگان را مبهوت کرد.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ای
پربازدیدکودکهیکل عضلانیویژه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی