ببینید: مارها، زن آمریکایی را در خانه جدیدش میخکوب کردند!

ردان

یک زن آمریکایی به نام امبر هال پس از پیدا کردن تعداد زیادی مار در داخل دیوارهای خانه جدید خود در کلرادو شوکه شد. هال و دو فرزندش در ماه آوریل به خانه جدید خود در سنتنیال، کلرادو نقل مکان کردند. هال، 42 ساله، یک مادر مجرد است و می گوید که تمام زندگی خود را برای خرید خانه کار کرده است.

هال در مورد اینکه چطور متوجه وجود مارها در دویار خانه شد گفت:« من در نزدیکی دیوار چمدان را باز می کردم. یکی از سگ هایم خم شد و شروع کرد به راه رفتن به سمت این گوشه دیوار. گفتم “چیه رفیق؟” فکر کردم شاید عنکبوت باشد. وقتی نزدیک شدم دیدم مار از دیوار بالا می رود. شروع به تماشا کردم و مارها بیشتر و بیشتر و بیشتر شدند.»

از آن زمان او تعدادی زیاد ماردر  پشت دیوار و زیر پاسیو خانه خود پیدا کرده است. او می گوید که تاکنون بیش از 1000 دلار برای تله ها و کمک های حرفه ای خرج کرده است.

هال افزود : «مارگیری که چند مار را برای من شکار کرد، گفت مارهایی که او صید کرده حدود 2 تا 3 سال سن دارند، بنابراین او تصور می‌کند که آنها برای مدت طولانی در اینجا بوده‌اند و خیلی بیشتر هستند.»

هال گفت که نماینده فهرست همکاری نمی‌کند و آنها نیز به تماس‌های FOX31 در دنور پاسخ نداده‌اند. به گفته انجمن املاک کلرادو، خریدار در صورتی که بتواند خسارات وارده را نشان دهد و اثبات کند که فروشنده از شرایط واقعی اطلاع داشته است، می تواند دعوی قضایی را پیگیری کند.

با تمام این شرایط هال به زندگی خود در این خانه جدید که هنوز مشخص نیست چه تعداد دیگری مار در آن وجود دارند ادامه می دهد.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدخانه جدیدمارویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی