آیین نامه آموزشی دانشجویان غیرایرانی در گروه علوم پزشکی تصویب شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدحسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در نامه ای مصوبات این شورا  را به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد.

این شورا در جلسات هفتاد و نهم و هشتادم خود چند آیین نامه، یک سند سیاستی و ۱۴ برنامه آموزشی جدید و بازنگری شده را تصویب کرد.

براساس این گزارش، از مهم ترین مصوبات این شورا می توان به تصویب آیین نامه آموزشی دانشجویان غیر ایرانی (بین المللی)، تصویب سند سیاستی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی و تصویب آموزش اخلاق پزشکی در طول دوره دکتری عمومی دندانپزشکی اشاره کرد.

آیین نامه دوره عالی بهداشت عمومی MPH، آیین نامه آموزشی و برنامه آموزشی بازنگری شده دوره دستیاری رشته داروسازی بالینی و آیین نامه بازنگری شده پذیرش دانشجو در دوره دکتری عمومی / دکتری تخصصی داروسازی بالینی PharmD/PhD در این دوره از شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تصویب شد.

همچنین با پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در خصوص آموزش ارگونومی در طول دوره دکتری عمومی دندانپزشکی و پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی در خصوص بازنگری شرایط شرکت در آزمون های جامع دوره دکتری عمومی پزشکی موافقت شد.

تصویب آیین نامه هیات های ممتحنه و ارزشیابی رشته های علوم پزشکی از دیگر مصوبات مهم شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی