ببینید: نجات لحظه آخری نوزاد داخل کالسکه سرگردان توسط مرد قهرمان

نجات کودک

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شده است واکنش قهرمانانه مردی را نشان می دهد که با فداکاری نوزاد داخل یک کالسکه از تصادف نجات می دهد. این اتفاق دراماتیک روز سه‌شنبه در خیابان بیرولی در شهر هسپریا در ایالت کالیفرنیا رخ داد.

ویدئوی منتشر شده کالسکه ای را نشان می داد که نوزادی در داخل آن حمل می شد. در ابتدای ویدئو  یک زن که به نظر می رسد مادر کودک است در نزدیکی کالسکه دیده می شود. لحظاتی بعد در حالی که او صورت خود را به سمت ماشین برمی گرداند کالسکه ناگهان غلتیده و به سمت خیابان حرکت می کند.

این زن که متوجه دور شدن کالسکه شده شروع به دویدن به دنبال آن می کند، اما به شدت روی زمین سقوط می کند . در همین لحظه یک شاهد عینی وارد عمل شده و مستقیم به سمت کالسکه می دود. او موفق می شود تا نوزاد را قبل از ورود کالسکه به داخل ترافیک خیابان نجات دهد.

رونالد نسمن، ناجی کودک گفت: « باد به شدت می‌وزید. متوجه شدم که کالسکه به سمت ترافیک می رود. من به طور غریزی به سمت کالسکه دویدم و قبل از اینکه به داخل ترافیک برود آن را گرفتم.»

بر اساس گزارش ABC7، رونالد نسمن  با خواهرش دونا در محل حادثه حضور داشت. او به تازگی یک مصاحبه شغلی را در Applebee در همان نزدیکی به پایان رسانده بود.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدخیابانکالسکهنوزادویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی