زن بی خانمان پس از برنده شدن در لاتاری، مولتی میلیونر شد+ عکس

برنده شدن در لاتاری

یک زن اهل کالیفرنیا آمریکا که چند سال پیش بی خانمان بود، پس از برنده شدن 5 میلیون دلار در یک لاتاری، اکنون تبدیل به یک مولتی میلیونر آمریکایی شده است. قرعه کشی لاتاری در کالیفرنیا روز چهارشنبه اعلام کرد زنی که شش سال پیش خانه ای برای زندگی در آن نداشت، پس از برنده شدن مبلغ 5 میلیون دلار از بلیط اسکرچرز، اکنون یک مولتی میلیونر است.

لوسیا فورسث از ساکرامنتو پس از خرید یک بلیط بخت آزمایی خوش شانس در یک مرکز Walmart در پیتسبورگ هرگز تصور نمی کرد که با خراشیدن روی بلیت اینچنین سرنوشتش تغییر خواهد کرد. او با ابراز شوک و قدردانی از برنده شدن گفت: من فقط یک بلیط خریدم؛ چشمانم را بستم و آن را انتخاب کردم و برنده شدم! اول فکر کردم که بلیت مجانی برنده شده ام، اما چک کردم، دیدم 5 میلیون دلار بردم!».

فورسث  ادامه داد:« شش سال پیش، من بی خانمان بودم. امسال ازدواج می کنم، مدرک کاردانی ام را می گیرم و 5 میلیون دلار برنده می شوم. هرگز فکر نمی کنی شانسی برای بردن آن داشته باشی.هرگز فکر نمی کردم این اتفاق برای کسی مثل من بیفتد.»

در بیانیه مطبوعاتی بخت آزمایی کالیفرنیا آمده است: «به سرعت به جلو بروید و فورسث به لطف یک بلیط خوش شانس Scratchers یکی از جدیدترین مولتی میلیونرهای کالیفرنیا است.»

کارولین بکر، سخنگوی لاتاری کالیفرنیا گفت: «تنها ماموریت بخت آزمایی کالیفرنیا جمع آوری بودجه اضافی برای آموزش عمومی است و این تنها با حمایت شرکت کنندگان ما امکان پذیر است. شنیدن یک داستان موفقیت اینچنینی نشان دهنده تأثیر مثبت اقدامات ما است.»

انتهای پیام/

اخبارجامعهجهان
بی خانمانپربازدیدلاتاریمولتی میلیونرویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی