ببینید: لحظه هولناک بیرون کشیدن مار شاه کبرای 4.5 متری از زیر ماشین

مردم از مارها می ترسند، زیرا این خزندگان شهرت بدنامی دارند. مواجهه با مار ترسناک تر از آن چیزی است که مردم تصور می کنند زیرا مارها خود را هوشمندانه استتار می کنند. با شروع بارندگی، مارها را می توان در همه مکان های عجیب و غریب یافت. اخیراً، سوزانتا ناندا، افسر خدمات جنگلداری هند، که به خاطر به اشتراک گذاری مطالب جالب حیات وحش شهرت دارد، ویدئویی ترسناک از شکار یک مار شاه کبرا که زیر یک ماشین پنهان شده بود، منتشر کرد.

این ویدئو یک مار گیر آموزش دیده را نشان می دهد که یک مار شاه کبرا به طول 15 فوتی(4.5 متری) را با کمک یک میله نوک تیز شکار می کند. سپس با مهارت مار کبرا غول پیکر را در دست گرفته و به داخل یک کیسه بلند هدایت می کند. طبق گفته ناندا، مار سپس در جنگل رها شد.

ناندا در شرح این ویدئو نوشت: « شاه کبرا در زنجیره غذایی برای حفظ تعادل در طبیعت حیاتی است. در اینجا یکی به طول تقریبا 15 فوت نجات یافته و در طبیعت رها شده است. کل عملیات توسط مارگیران آموزش دیده انجام می شود. لطفا به تنهایی برای شکار مارهای سمی اقدام نکنید.

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفت و آنها مار گیر را به خاطر مهارت و تخصصش تحسین کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ویدیوی عالی. من مجموعه مارها را در پارک مارهای تامیلنادو دیده ام و تخصص آنها را تماشا کرده ام. از دیدن تلاش‌ها برای نجات آنها و رهاسازی خوشحالم.»
کاربر دوم نوشت: «این حیوانات باشکوه (مارهای شاه کبرا)  افتخار هند هستند. آنها به شدت و به طور گسترده توسط ما انسان ها مورد سوء استفاده قرار گرفته اند. حتی بقای آنها به دلیل فعالیت های انسانی در خطر است. آنها باید محافظت و حفظ شوند.» سومی اضافه کرد: «ببینید که او با چه مهارتی با مار عظیم الجثه برخورد می کند.»

گفتنی است؛ به گزارش نشنال جئوگرافیک، مارهای شاه کبرا به معنای واقعی کلمه می توانند در حالت «ایستاده» قرار گرفته و چشم در چشم یک فرد بالغ نگاه کنند. جالب است بدانید مقدار نوروتوکسینی که آنها می توانند در یک نیش وارد کنند برای کشتن 20 نفر کافی است.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه ایحوادث
پربازدیدشاه کبرامارماشینویژه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی