چگونه با نوشیدن من‍ظم این دمنوش وزن خود را کاهش دهید

دمنوش‌ها ممکن است از میوه‌های خشک شده، گیاهان و حتی ادویه‌جات تهیه شده باشند و در کنار اینکه برای آرامش روح و روان ما انسان‌ها موثر هستند، بعضاً قابلیت کاهش وزن را دارند. حتماً شنیده‌اید که بسیاری از افرادی که قصد دارند وزن‌شان را کاهش دهند به سراغ مصرف انواع دمنوش می‌روند. این در حالی است که تنها گروه اندکی موفق به آنچه که در ذهن دارند می‌رسند چرا که انتخاب یک دمنوش فوق العاده عالی برای کم شدن وزن از اهمیت بسزایی برخوردار است.برای خواندن مطالب سلامت میتوانید به خبرجو ۲۴ مراجعه نمایید.

حال در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم به معرفی دمنوش‌های معجزه‌گر برای کاهش وزن بپردازیم که اگر هر کدام از دستورالعمل‌ها را به صورت منظم انجام دهید، حتماً نتایج شگفت انگیزی مشاهده می‌کنید.

دمنوش لاغری زرشک

زرشک بعنوان یک گیاه دارویی در کاهش وزن استفاده می‌شود. در این ماده غذایی انواع ویتامین بخصوص c وجود دارد و با توجه به اینکه طبع سرد دارد بهتر است با زعفران و بادام مصرف شود. حال برای اینکه بتوانید دمنوش زرشک را برای لاغری تهیه کنید بهتر است یک قاشق غذای از این ماده غذایی را درون یک لیوان آب جوش ریخته و نهایتاً 20 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد.

اگر میل کردن این نوشیدنی به این صورت اذیت کننده است می‌توانید آن را با عسل شیرین کنید. نحوه مصرف این دمنوش قبل از ناهار و شام است.

دمنوش کاهش وزن مریم گلی

این گیاه دارای خواص بی‌نظیری است و برای لاغری بسیار مفید بوده به شرطی که به طور مداوم مصرف شود. مریم گلی طبیعت گرم دارد و حتی برای افزایش سیستم ایمنی بدن نیز موثر است. از طرفی تهیه این دمنوش فوق العاده ساده و تنها لازم است یک قاشق غذاخوری مریم گلی را آب سرد تمیز کرده و به قوری اضافه کنید.

سپس با یک لیوان آب جوش، اجازه دهید حداقل یک ربع دم بکشد. اگر چه این دمنوش ممکن است تلخ باشد اما تأثیر عالی برای کاهش وزن خواهد داشت. البته از عسل نیز بعنوان شیرین کننده می‌توانید استفاده کنید. برای خواندن اخبار ورزشی میتوانید به خبرجو ۲۴ مراجعه نمایید.

دمنوش لاغری زنجبیل

این ماده غذایی سبب کاهش اشتها می‌شود. در واقع زنجیل می‌تواند مایعات اضافی بدن را دفع کرده که این موضوع سبب کاهش التهابات خواهد شد. ضمناً این ماده بدون کالری است و دمنوش آن تأثیر بسزایی در ایجاد وزن دلخواه دارد. حال برای اینکه بتوانید این دمنوش را تهیه کنید، کافی است دو سانتی‌متر از ریشه این گیاه را در آب به جوش بیاورید.

سپس آب زنجبیل را جدا کرده و مقداری از برگ چای سبز را به آن اضافه می‌کنیم. حداکثر 15 دقیقه صبر کنید تا دمنوش زنجبیل کاملاً آماده شود. گفتنی است که این دمنوش بهبود هضم را نیز بهمراه دارد.

 

دمنوش لاغری گل محمدی

این دمنوش سرشار از آنتی اکسیدان است و مصرف مداوم آن تا حد زیادی امکان کنترل و مدیریت وزن را فراهم می‌کند. برای اینکه چنین دمنوشی را آماده مصرف کنید کافی است یک قاشق غذاخوری از گل‌برگ گل محمدی را درون یک لیوان آب گرم ریخته و سپس کمی از چای سبز نیز استفاده کنید. حال اجازه دهید که این ترکیب نهایتاً 15 دقیقه دم بکشد.

اگر به دارچین علاقه دارید، می‌توانید مقداری از آن را در این دمنوش بکارگیری نمایید. البته استفاده از هل نیز ممکن روند کاهش وزن را سرعت ببخشد. مصرف روزانه یک لیوان از دمنوش گل محمدی را برای همه افرادی که قصد لاغری دارند توصیه می‌کنیم.

دمنوش کاهش وزن چای سبز

از بهترین دمنوش‌های لاغری دمنوش چای سبز است. این نوشیدنی دارای آنتی اکسیدان بسیار عالی است که به مدیریت وزن افراد کمک می‌کند. البته نباید مصرف این دمنوش در طول روز به صورت بی‌رویه انجام شود که تنها میل کردن دو فنجان چای سبز کفایت می‌کند. حال برای اینکه بتوانید دمنوش چای سبز را تهیه کنید توصیه می‌کنیم 200 گرم از برگ چای سبز را به یک قوری انتقال داده و مقداری آب گرم روی آن بریزید. حداکثر 10 الی 15 دقیقه صبر کنید تا دمنوش دم بکشد. دقت کنید که از آب جوش استفاده نکنید چرا که خاصیت دمنوش را از بین می‌برد.

دمنوش لاغری جینسینگ

جینسینگ از بهترین گیاهان آسیای شرقی است که دمنوش آن برای کاهش وزن فوق العاده مفید است. برای اینکه بتوانید این دمنوش جذاب را تهیه کنید کافی است به یک لیوان آب جوش کمی ریشه خرد شده جینسینگ را افزوده و سپس نهایتاً 10 دقیقه صبر کنید تا دمنوش کاملاً آماده شود.

اگر طعم این دمنوش را دوست ندارید، کافی است از شیرین کننده‌هایی مانند عسل و نبات استفاده کنید. ضمن اینکه بهتر است این دمنوش را نیم ساعت قبل از تمرینات ورزشی مصرف کنید. همچنین اگر با میل کردن دمنوش جینسینگ دچار عوارضی مانند حساسیت در پوست شده‌اید، کافی است با پزشک معالج‌تان تماس داشته باشید.

دمنوش کاهش وزن زردچوبه

زردچوبه از ادویه جاتی است که خاصیت‌های مختلفی دارد که یکی از بهترین آنها امکان لاغری است. ضمن اینکه زردچوبه با افزایش سیستم ایمنی بدن آب کردن شکم و پهلوها را ممکن می‌سازد. به طور کلی با وجود ماده کورکومین در این ادویه کنترل وزن به طور عالی پیش می‌رود. برای اینکه بتوانید از این دمنوش استفاده کنید کافی است 4 لیوان آب را جوشانده و سپس دو قاشق چای خوری از این ادویه را به آن اضافه کنید.

سپس کمی صبر کنید تا خنک شود و نهایتاً آن را از صافی رد کرده تا به طور کامل قابل استفاده باشد. دقت داشته باشید که اگر باردار هستید، از این دمنوش استفاده نکنید و حتی اگر با مشکلات یا عوارضی روبرو شده‌اید حتماً با پزشک معالج‌تان در تماس باشید.

جمع ‌بندی

استفاده از دمنوش‌ها از جمله روش‌های لاغری محسوب می‌شوند که بسیاری از افراد با استفاده از آن نتایج شگفت انگیزی دریافت کرده‌اند. به همین جهت توصیه می‌کنیم حتماً در کنار باقی راه‌کارهایی که برای لاغری در نظر می‌گیرید، حتماً دمنوش‌های جذاب را نیز امتحان کنید.

حال افرادی که علاقه‌مند به استفاده از دمنوش برای لاغری هستند برای اینکه بتوانند به انواع دمنوش‌ها دسترسی راحت‌تری داشته باشند، کافی است به وب‌سایت خبرجو 24 مراجعه کنند. به طور کلی بکارگیری از دمنوش‌ها به علت روش تهیه ساده‌شان همیشه یکی از انتخاب‌های افراد برای لاغری هستند.

 

رژیم و تندرستی
دمنوش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی