هر مدل گردنبند برای کدام یقه مناسب است؟

انواع گردنبند طلا

گردنبند یکی از اکسسوری‌های مهم و تاثیرگذار در استایل خانم‌ها می‌باشد و وجود انواع زنجیر طلا با طرح‌ها و مدل‌های مختلف این امکان را به خانم‌ها می‌دهد تا بتوانندمناسب ترین گردنبند را برای خود انتخاب کنند. زمانی که می‌خواهید برای لباس خود گردنبند انتخاب کنید، باید بدانید که مدل یقه لباس در انتخاب گردنبند مناسب بسیار تاثیرگذار است. معمولا بانوان در صندوق جواهرات خود چند مدل گردنبند دارند که مورد علاقه‎شان است، اما علاقه برای ست کردن گردنبند با لباس کافی نیست، بلکه باید در هنگام استفاده از آن به یقه لباس خود دقت کنید. به عبارتی باید بدانید که بهترین مدل گردنبند برای یقه لباس شما کدام است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

انواع یقه لباس و گردنبند مناسب هر کدام

زنجیر طلا

گاهی ست کردن گردنبند با لباس مجلسی یا حتی استایل روزمره بسیار چالش برانگیز به نظر می‌رسد. اما اگر بدانید گردنبند مناسب هر یقه لباس کدام است، می‌توانید راحت‌تر و دقیق‌تر تصمیم بگیرید.

یقه هفت و گردنبند مناسب آن

وقتی یک لباس یقه هفت می‌پوشید، به طور ناخودآگاه توجه‌ها را به سمت قفسه سینه خود جلب می‌کنید. برای همین گردنبند هم باید همین کار را انجام دهد، بهترین شکل و مدل گردنبند برای این یقه‌ها حالت گردنبند زاویه دار یا با فرم V شکل است. هر چه زاویه و فرم هفت بازتر باشد، پلاک و آویز طلا شما هم باید بزرگ‎تر باشد. گردنبند‌های منحنی برای این مدل یقه اصلا مناسب نیستند.

یقه اسکی و گردنبند‌های بلند

تقریبا هر مدل گردنبندی برای ست کردن با لباس یقه اسکی مناسب است به جز گردنبند چوکر، پس با خیال راحت می‌توانید از گردنبند‌های دیگر استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید گردنبندتان بیشتر به چشم بیاید، پیشنهاد ما استفاده از گردنبندهای بلند و چند لایه است. اگر بلوز یقه اسکی ساده‌ای پوشیده‌اید می‌توانید از گردنبند با آویز درشت استفاده کنید، تا جلوه استایل شما را دو برابر کند.

یقه گرد و انواع گردنبند

یقه گرد به دلیل محبوبیت زیادی که دارد، بیشتر توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته جالب این یقه این است که مانند یقه هفت تقریبا با تمام مدل‌های گردنبند قابل ست‌کردن می‌باشد و این امر دست شما را برای انتخاب یک گردنبند طلا جدید باز می‌گذارد. تنها موردی که باید به آن توجه کنید بسته و باز بودن اندازه یقه گرد لباس‌تان است. برای لباس با یقه گرد بسته بهترین پیشنهاد گردنبند با زنجیر بلند است و برای یقه گرد باز بهتر است به سراغ گردنبندهایی با زنجیر کوتاه بروید.

گردنبند مناسب یقه قایقی

هیچگاه برای یک لباس یقه قایقی گردنبند کوتاه نیندازید، قطعا برای این مدل یقه  بهترین انتخاب انواع زنجیرطلا  بلند و چندلایه می‌باشد.

یقه خشتی

مناسب‌ترین گزینه برای یقه‌های خشتی ،یک گردنبند گرد که دور گردن قرار می‌گیرد یا یک گردنبند مروارید کوتاه است. هر چه گردنبند ظریف‌تر، کوتاه‌تر و کوچک‌تر باشد، برای این مدل یقه مناسب‌تر است.

یقه دراپه

گردنبندهای ظریف با آویز کوچک می‌تواند برای این مدل یقه مناسب باشد، اما اگر نظر حرفه‌ای ما را بخواهید بهتر است با این مدل یقه اصلا گردنبند استفاده نکنید و به جای آن از گوشواره خاص و شلوغ استفاده نمائید.

یقه دکلته و گردنبند چوکر طلا

چوکرها بهترین انتخاب برای یقه دکلته هستند، چرا که با این کار توجه‌ها به سمت گردن و بالاتنه شما جلب می‎شود و زیبایی گردن شما را دو چندان می‌کند. گردنبندهای کوتاه و پر زرق و برق برای یک یقه دکلته ساده بسیار گزینه خوبی می‌باشند.

 یقه کج و گردنبند متقارن

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای استفاده گردنبند چوکر مناسب است، یقه کج می‌باشد. شما با استفاده از گردنبند‌های متقارن مانند چوکر یا گردنبند‌های بلند می‌توانید تقارن را به لباس خود برگردانید و جلوه آن‌را بیشتر کنید.

کلام آخر

انتخاب بی‌دقت گردنبند به تنهایی می‌تواند ظاهر و استایل شما را زشت و شلخته جلوه دهد، پس در هنگام انتخاب گردنبند مناسب نکاتی که گفتیم را در نظر بگیرید. اما نکته مهم دیگراین است که، از کجا می‌توان گردنبند طلا جدید تهیه کرد؟ در میان مجموعه‌های بی‌شماری که طلا و جواهر ارائه می‌دهند و از بین انواع زنجیر طلا موجود در بازار، با انتخاب مجموعه‌ای مانند گالری طلا روبی می‌توانید خیال خودتان را برای داشتن یک خرید عالی و بی نقص و یک طلای با کیفیت راحت کنید. از آن گذشته وجود تنوع زیاد محصولات این مجموعه و داشتن شعبه‌های متعدد در سراسر کشور، هم انتخاب را برای شما راحت می‌کند، هم امکان دسترسی به این مجموعه راحت می باشد.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی