نوشته شهره لرستانی از روی تخت آی‌سی‌یو برای درگذشت علی سلیمانی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهره لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون که به خاطر کرونا در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است، در پستی اینستاگرامی، از درگذشت علی سلیمانی نوشت.

او نوشته است:

«صبح امروز که در بخش آی‌سی‌یوی مبتلایان به کرونا چشمم را باز کردم، احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است. بعد از سه روز، کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه، اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم. دوست و همکار عزیز و هنرمندم، علی سلیمانی بر اثر کرونا، امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به سمت خالق هستی شتافت.
من زیر اکسیژن هستم و یکی از ریه‌هایم سی درصد و دیگری پنجاه درصد، درگیر کرونای دلتا است. بدن، سر، گردن، گلو و حتی گوش‌هایم (مثل سال‌های دور بچگی) دردناک هستند، حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.
بیماری و مرگ، برادران به هم پیوسته‌اند. من از مرگ نمی‌ترسم، اما از ناتمام ماندگی و بی‌سرانجامی و قدرت تاثیرگذاری نداشتن چرا.»

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در پی ابتلا به کرونا، ساعت ۵ صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) درگذشت.

او متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری از دانشگاه آزاد بود که در هر سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرد. 

بازی در سریال‌هایی چون «وضعیت زرد»، «روزهای آبی»، «پایتخت ۴» و «وضعیت سفید» و فیلم‌هایی از جمله «تنگه ابوقریب»، «یک وجب از آسمان»، «قارچ سمی» و «سگ کشی»، بخشی از کارنامه هنری علی سلیمانی است. 

نوشته شهره لرستانی از روی تخت آی‌سی‌یو برای درگذشت علی سلیمانی/ عکس

۵۷۵۷

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی