واقعیت صحبت های منتسب به دکتر زالی چه بود؟

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد:  دکتر زالی امروز ۲۰ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار میزبان تعداد محدودی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بود تا از تلاش های آنان در مدت مبارزه با بیماری کرونا قدردانی نماید.

از آن جایی که این جلسه کاملاً غیر رسمی و صرفاً با هدف تقدیر از تعداد محدودی از خبرنگاران برگزارشده بود، برخی از صحبت های دکتر زالی به صورت تقطیع شده و انتخابی از برخی کانال ها منتشر شده است.

این در حالی است که به هیچ عنوان این بخش تقطیع شده مورد تأیید دکتر زالی نبوده و این نوع انتخاب خاص از برخی صحبت های غیر رسمی موجب سوء تفاهم و برداشت نامناسب رسانه ای شده است.

مردم و متخصصان و اصحاب رسانه نیک می دانند که دکتر علیرضا زالی از ابتدای شیوع کرونا، شفاف، صادقانه و بدون لکنت با مردم و مسئولان سخن گفته است و هرکجا که ضرورت داشته است از تریبون های مختلف پیام خود را منتشر کرده است. لذا اگر ضرورتی ایجاب کند به صورت رسمی و در قاب و قامت رسانه ای رسمی و مورد وثوق با همه مردم و مسئولین در میان خواهند گذاشت.

در همین راستا اعلام می دارد این نوع انتشار ناقص و خام که با اهداف خاص غیر علمی و غیر اخلاقی صورت می پذیرد به مصلحت ملت شریف ایران نیست و بر تمام ما فرض است در شرایط فعلی از پرداختن به هرگونه حاشیه ای پرهیز و تلاش خود را جهت حل مشکلات بیماران کرونایی افزایش دهیم؛ همانگونه که حفظ وحدت و روحیه همدلی و نشاط مدافعان سلامت و کادر سختکوش بهداشت و درمان و ارائه اطلاعات و آگاهی لازم به مردم عزیز اولویتی مهم و حساس است.

همچنین به منظور ابهام زدایی و تصحیح برخی موارد مطروحه، دکتر زالی به زودی و طی مصاحبه ای با رسانه های رسمی به ارائه توضیحات و جزییات بیشتری خواهد پرداخت.
 

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی